شناسهٔ خبر: 66767593 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

آیت‌الله بشیر نجفی: «درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهانش را تسلیت عرض می‌کنیم»

صاحب‌خبر -

شفقنا- حضرت آیت‌الله بشیر نجفی، از مراجع تقلید در نجف اشرف با صدور بیانیه‌ای «درگذشت شهادت‌گونه رئیس‌جمهوری ایران و همراهان وی» را تسلیت گفت.

به گزارش شفقنا، متن بیانیه این مرجع تقلید به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِيبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ‌‎.
«کسانی که هر گاه مصیبتی به آنها می‌رسد، می‌گویند همانا ما از آن خداییم؛ و به سوی او بازمی‌گردیم»

مردمان شریف ما در جمهوری اسلامی ایران از رهبری و ملت.
شب گذشته، رویدادهای تلخی که با سرنگونی هواپیمای جناب آقای رئیسی، رئیس‌جمهوری ایران و هیئت همراهش به وقوع پیوست و به درگذشت وی و همراهان گرامیش در این حادثه دردناک منجر شد را با اهتمام فراوان دنبال کردیم.

در این شرایط، تنها می‌توانیم درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی گرامی و همراهانش (رضوان الله تعالی علیهم) که خداوند متعال به وی توفیق داد تا زندگی خود را میان طلب علم، خدمت به امام رضا (علیه السلام) و خدمت به ملت ایران از طریق ریاست‌جمهوری خردمندانه خود سپری کند را به مقام ولی‌الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبری جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران به ویژه خانواده‌های داغدار آنها تسلیت عرض کنیم و از خداوند متعال مسئلت داریم که در روز ملاقات با خود، آن چه که ارائه داده و بر سرشان آمده را شفاعت برای آنها قرار دهد و از آنها خشنود باشد.

همچنین از خداوند متعال برای ملت ایران شکیبایی و استقامت مسئلت می‌نماییم تا در برابر آزمون و امتحانی که خداوند برای آنها عنایت فرموده، قدرتمندتر از گذشته باشند و راهشان را ان شاء الله در سایه رهبری خود تکمیل کنند.
همانا ما از آن خداییم و به سوی او بازمی‌گردیم و هیچ نیرو و توانى جز از سوى خداوند بلندمرتبه و بزرگ نیست…. وإنَّا‎ ‎لِلّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعونَ ولا حول ولا قوة إلا بالله العلي العظيم»

نظر شما