شناسهٔ خبر: 66013811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقاء انقلاب است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: جامعه امروزی ما برای عبور از امواج توطئه‌ها و بقاء خود نیازمند ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت است.

صاحب‌خبر -

فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقاء انقلاب است

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سردار علی رزمجو در بیستمین یادواره شهدای روستای درازی و بزرگداشت شهدا گمنام شهرستان دشتی بیان کرد: ایثار و مقاومت، پیروزی، جهاد، همبستگی و شهادت حلقه‌های زنجیره‌ای هستند که در انقلاب اسلامی به هم پیوسته و معنای وسیعی را از آیات قرآنی و اعتقادت اسلامی برای ما به ارمغان آوردند.

وی ادامه داد: این معانی است که در آن سرنوشت ما رقم می‌خورد، بقاء انقلاب اسلامی را تضمین می‌کند و وجود چنین ویژگی‌هایی در فرهنگ هر ملت و جامعه یک ثروت عظیم شکست‌ناپذیر است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار کرد: تزریق این ثروت به بدنه جامعه بدون شک هر حرکتی را به بهترین وجه ممکن در مسیر حق و دین خدا قرار می‌دهد.

وی اظهار کرد: در شرایط کنونی کشور، جامعه امروزی ما برای عبور از امواج توطئه‌ها و بقاء خود نیازمند به فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت است که این فرهنگ را شهدا، جانبازان و آزادگان و صبر و استقامت خانواده‌های آن‌ها برای ما به ارمغان آورده‌اند و برای پیروزی در جبهه‌های گوناگون نیاز به بازنگری این ویژگی‌ها داریم.

سردار رزمجو تصریح کرد: آن چیزی که می‌تواند ما را به آینده امیدوارتر کند بازسازی فرهنگ معنوی در خاکریز انقلاب است که شهدا از این خاکریز در کربلا اقتدار آفریدند.

وی گفت: به‌کارگیری ویژگی‌های ایثار و فداکاری در امور شخصی و شغلی بسیار ضروری است. ما در تدوام انقلاب ذخیره‌های عظیمی، چون شهدا و صبر استقامت خانواده شهدا داریم که حضورشان یادآور حماسه آفرینی‌ها بوده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان این‌که انقلاب اسلامی ما به برکت خون‌های پاک شهدا ۴۵ ساله شده، افزود: دشمنان در طول این ۴۵ سال در اتاق‌های فکر تا مرحله براندازی پیش رفتند اما انقلاب همچنان پابرجاست و تفکر انقلابی به بیرون مرز‌ها نیز صادر شده است.

وی با اشاره به جنگ غزه و جنایت‌های رژیم اشغال‌گر قدس گفت: شش ماه است غزه مقتدر زیر آماج حملات جهان غرب و اسرائیل قرار گرفته است ولی دشمنان به هیچ کدام از اهداف خود نرسیدند.

سردار رزمجو اظهار کرد: امروز دنیا علیه اسرائیل راهپیمایی می‌کند و بیشتر ملت‌های جهان به طرفداری از فلسطین و غزه و علیه اسرائیل تظاهرات می‌کنند.

وی عنوان کرد: همه حرکت‌ها و برکت‌های انقلاب اسلامی در سنت واقعه کربلای حسینی معنا پیدا کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: در انقلاب اسلامی قیام سالار شهیدان مظهر عظیم‌ترین ایثار و فداکاری برای کسانی است که می‌خواهند در صراط مستقیم قرار بگیرند.

وی گفت: امروز ما می‌بینیم جوانان غیرتمند ما مثل جوانان دوران دفاع مقدس سیره خود را از امام حسین (ع) و دیگر شهدا آموختند و اکنون آماده حضور در غزه برای دفاع از مسلمانان مظلوم فلسطین هستند.

 

<div id="video-display-embed-code_10977989"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4199052/10977989?width=620&height=350"></script></div>

نظر شما