شناسهٔ خبر: 65993883 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خروش یکپارچه دیار کریمان علیه جنایات رژیم صهیونیستی در روز قدس

کرمان - ایرنا - مردم مبارز و غیور سراسر کرمان، زادگاه مرد میدان جبهه مقاومت -سردار حاج قاسم سلیمانی- همزمان با سایر نقاط کشور با خروشی یکپارچه راهپیمایی روز جهانی قدس را آغاز کردند. 

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همشهریان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به خیابان آمدند تا با مشت های گره کرده حضور ۴۵ ساله خود را در راهپیمایی روز قدس استمرار بخشند.

نمایی از مراسم روز جهانی قدس در شهر کرمان، میدان بسیج

امسال حال و هوای روز قدس با توجه به‌ عملیات طوفان الاقصی، شکست هیمنه رژیم جعلی صهیونیستی و جنایات ددمنشانه این رژیم غاصب بر ضد زنان، کودکان و مردم بی دفاع غزه و فلسطین متفاوت تر از سال‌های قبل است و شاهد حضور گسترده اقشار مختلف در این تجمع جهانی هستیم.

اقشار مختلف مردم استان کرمان با حضوری حماسی و پرشور، حمایت از آرمان ملت مظلوم فلسطین و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و حامیانش نشان دادند تا قدس همچنان مساله اول دنیا و امت اسلام بماند.

در شهر کرمان مردم روزه دار و انقلابی به همراه مسئولان از ساعاتی قبل از شروع راهپیمایی(ساعت ۱۰) گردهم آمدند تا پایتخت مقاومت اسلامی شاهد جلوه دیگری از خشم انقلابی بر ضد استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی باشد.

اهتزاز پرچم های سه رنگ ایران، فلسطین، حزب الله لبنان، جنبش حماس در کنار پلاکاردهایی با مضامین دفاع از فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی در راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمان جلوه ای زیبا و غرورآفرین به این مراسم داده است.

مردم کرمان ضمن حضور در میدان بسیج در مسیر به سمت مصلا، با شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و هیهات من اِلذله، شور انقلابی و نفرت خود را از ظلم ۷۵ ساله حکومت نژادپرست صهیونیستی نشان دادند.

مردم دیار کریمان در دیگر شهرها و روستاهای استان کرمان نیز همراه و همگام با دیگر نقاط ایران اسلامی در این راهپیمایی شرکت کردند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، طبق نام‌گذاری امام راحل(ره) برای حمایت از مردم فلسطین، روز جهانی قدس نام‌گذاری شده است. بنیانگذار جمهوری اسلامی در سال ۱۳۵۸ از مسلمانان جهان خواست برای حمایت از مردم فلسطین و کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی راهپیمایی کنند. در این روز مراسم متعددی در کشورهای مختلف جهان در حمایت از فلسطینیان برگزار می‌شود.

نظر شما