شناسهٔ خبر: 65969283 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

راهپیمایی روز قدس در ۲۴۰ نقطه استان بوشهر برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در ۲۴۰ شهر و روستای استان بوشهر برنامه‌ریزی شده که در مراکز شهرستان به مصلی جمعه و در روستا‌ها به مساجد اصلی ختم می‌شود.

صاحب‌خبر -

راهپیمایی روز قدس در ۲۴۰ نقطه استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی در جمع خبرنگاران با بیان این‌که جنایت وحشیانه رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی نشان از درماندگی و شکست این رژیم غاصب دارد، افزود: بر اساس وعده الهی به‌زودی طومار رژیم خون‌خوار و جنایتکار صهیونیستی در هم پیچیده می‌شود.

وی تاکید کرد: جنایت اسرائیل غاصب و جنایتکار در حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که سبب شهادت تعدادی از مستشاران ارشد نظامی ایران و همراهان آنان شد بدون شک بی‌پاسخ نخواهد ماند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: جمعه این هفته شاهد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر دنیا خواهیم بود و مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان با اتحاد و وحدت جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

وی روز جهانی قدس امسال را نسبت به سال‌های قبل متفاوت دانست و بیان کرد: مردم جهان در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در روز جهانی قدس به خیابان‌ها می‌آیند و همبستگی خود را با ملت فلسطین نشان می‌دهند.

جمالی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز استان بوشهر ساعت ۱۰ از مسجد توحید آغاز شده و تا مصلای جمعه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه سخنران مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر بوشهر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: در مسیر راهپیمایی ایستگاه‌ها و برنامه‌های مختلفی برای کودکان و نوجوانان و پاسخ به سوالات و شبهات آنها در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در مصلی جمعه بوشهر نیز نمایشگاهی برای دید عموم بر پا خواهد شد.

حجه‌الاسلام جمالی گفت: در مراکز شهرستان‌های استان راهپیمایی روز قدس به مصلی جمله و در روستا‌ها به مساجد اصلی ختم می‌شود.

 

<div id="video-display-embed-code_10966020"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4196575/10966020?width=620&height=350"></script></div>

نظر شما