شناسهٔ خبر: 65947825 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید شورای شهر تهران بر پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی

در پی شهادت جمعی از فرماندهان و پاسداران سپاه قدس در حمله هوایی رژیم غاصب صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، رئیس و اعضای شورای شهر تهران خواستار پاسخ کوبنده به این جنایت شدند.

صاحب‌خبر -

تاکید شورا بر پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران درنشست امروز شورا گفت: چنین رفتار‌های کورکورانه و ناجوانمردانه‌ای تلاشی مذبوحانه برای شکست‌های پی درپی این رژیم در منطقه است و ضعف و زبونی این غده سرطانی با چنین اقداماتی ترمیم نخواهد شد.

تاکید شورا بر پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران نیز از وزارت امور خارجه خواست به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی پاسخ مناسبی بدهد. مهدی پیرهادی در دویست و بیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی باید هزینه کاری را که انجام داده است، بدهد و این هزینه باید به اندازه‌ای سنگین باشد که اسرائیل فکر نکند که می‌تواند بزند و برود و ماجرا تمام می‌شود.

تاکید شورا بر پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران هم در دویست و بیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: رژیم صهیونیستی با این انفعال به دنبال ایجاد جبهه‌های جدید است، اما طعم تلخ انتقام جمهوری اسلامی را خواهد چشید. پرویز سروری افزود: روز قدس امسال متفاوت‌تر از سال قبل خواهد بود و اجتماع بزرگی در دنیا و حتی کشور‌های غیراسلامی شکل می‌گیرد که جمهوری اسلامی پیشتاز این اجتماعات خواهد بود.

تاکید شورا بر پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی

در ادامه نشست امروز شورای شهر تهران سوده نجفی رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران هم خواستار افزایش ساعت کار پارکینگ‌های عمومی درمناسبت‌های مذهبی از جمله شب‌های قدر شد و گفت: شهرداری تهران باید ساعت فعالیت پارکینگ‌های عمومی را در شب‌های قدر تا دو یا سه بامداد افزایش دهد.

تاکید شورا بر پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی

رئیس کمیته نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران نیز درباره ارائه نکردن گزارش از ساماندهی آسیب‌های اجتماعی به شهردار تهران تذکر داد. مهدی اقراریان گفت: ۶ ماه از اعطای مسئولیت به شهردار تهران به عنوان دستیار رئیس جمهور در ساماندهی آسیب‌های اجتماعی می‌گذرد، اما تاکنون گزارشی از اقدامات شهردار در این باره دریافت نکردیم.

نظر شما