شناسهٔ خبر: 6588152 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

رئیس جمهور، فردا میهمان مردم فرهنگ دوست کردستان می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس جمهوری ایران اسلامی در اولین سفر استانی خود بعد از مذاکرات هسته‌ای فردا میمهان مردم فرهنگ دوست استان کردستان می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، به همراه تنی چند از وزرا در قالب بیستمین سفر استانی خود به استان کردستان سفر می کند.
بر اساس این گزارش؛ حضور در استادیوم استقلال سنندج و دیدار با مردم استان کردستان، دیدار با ایثارگران، علما و هنرمندان استان و حضور در جلسه توسعه سرمایه‌گذاری کردستان از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در استان کردستان است.
همچنین شرکت در شورای اداری استان کردستان و حضور در نشست خبری در جمع خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری های استان کردستان از دیگر برنامه های روحانی در استان کردستان است.
یادآور می شود؛ انصاری، معاون پارلمانی رئیس جمهور، ترکان مشاور ارشد رئیس جمهور، قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سلطانی فر، رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور، نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و مذاهب در این سفر رئیس جمهور را همراهی خواهند کرد که جهت بازدید به شهرستان های تابعه استان کردستان سفر می‌کنند.

نظر شما