شناسهٔ خبر: 65794524 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تمامی جاده‌های شهرستان لردگان باز است

شهرکرد- ایرنا- فرماندار لردگان با اشاره به شدت فعالیت سامانه بارشی گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این شهرستان باز و تردد در آن‌ها برقرار است.

صاحب‌خبر -

منصور کریم‌زاده شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: به‌دنبال فعالیت سامانه بارشی اخیر نیروهای امدادی و خدمات‌رسان شهرستان لردگان در جاده‌های این شهرستان آماده‌باش هستند و حضور دارند.
وی با اشاره به ریزش‌های جزیی در برخی جاده‌های شهرستان لردگان افزود: این ریزش‌ها بیشتر در گردنه مله سردشت و جاده لردگان به ایذه خوزستان بود اما راه‌های ارتباطی بسته نشد و ربزش‌برداری با سرعت انجام شد.
کریم‌زاده به نشر شایعه‌ای در یکی از فضاهای مجازی چهارمحال و بختیاری مبنی بر جاری شدن سیلاب در روستای چمن بید دهستان ریگ شهرستان لردگان اشاره و تصریح کرد: در این رابطه خبر جان باختن سه نفر در اثر جاری شدن سیلاب صحیح نیست.
وی یادآور شد: هم‌اکنون تجهیزات، امکانات و ماشین‌آلات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، امام حسن (ع)، کارون چهار و پیمانکاران شهرستان لردگان برای هرگونه خدمات‌رسانی در حالت آماده‌باش کامل هستند.
به گزارش ایرنا، براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، احتمال بارش شدید باران، وقوع سیل، رعد و برق، وزش باد شدید و بارش برف در ارتفاعات، در هشت استان خوزستان، کردستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، فارس، اصفهان و لرستان از روز سه شنبه و احتمال بارش باران و وزش شدید باد، در ۲۴ استان دیگر نیز، پیش بینی شده است.
در همین راستا هواشناسی برای استان چهارمحال و بختیاری هشدار سطح قرمز صادر کرده است.
لردگان در ۱۷۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما