شناسهٔ خبر: 65583922 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جریمه سه میلیارد ریالی برنج فروش متقلب در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان از جریمه سه میلیارد و ۶۲۷ میلیون ریالی یک برنج فروش متقلب در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

جریمه سه میلیارد و ۶۲۷ میلیون ریالی برنج فروش متقلب در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مظفری از رسیدگی به پرونده فروش برنج تقلبی در کیسه‌های برنج درجه یک ایرانی خبر داد و گفت: متهم علاوه بر الزام به عرضه کالا با نرخ مصوب به پرداخت سه میلیارد و ۶۲۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تقلب محکوم شد.

وی افزود: پرونده برنج تقلبی به ارزش ۳۶۲ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال در شعبه سیار تعزیرات حکومتی مستقر در نمایشگاه بهاره زنجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان ادامه داد: شعبه سیار با توجه به تحقیقات لازم و مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، اتهام تقلب را محرز و متهم را علاوه بر الزام به عرضه کالا با نرخ مصوب به پرداخت سه میلیارد و ۶۲۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تقلب محکوم کرد.

مظفری گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از یک غرفه برنج فروشی این تخلف را کشف و گزارش آن را به شعبه سیار تعزیرات حکومتی مستقر در نمایشگاه بهاره کاسپین ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه عمده‌ترین تخلفات صنفی درج نکردن قیمت و صادر نکردن فاکتور فروش است، افزود: غرفه داران باید بر روی تمامی کالا‌های مورد عرضه قیمت فروش را درج و فاکتور فروش به مشتریان ارائه کنند.

وی ادامه داد: شهروندان هرگونه شکایت از تخلفات صنفی از جمله گرانفروشی، کم فروشی و تقلب را به شعبه سیار تعزیرات حکومتی مستقر در نمایشگاه گزارش کنند.

نظر شما