شناسهٔ خبر: 65481434 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

هیچ مشکل امنیتی در روند انتخابات اصفهان گزارش نشد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: از ابتدای شروع رای‌گیری تاکنون هیچ مشکل امنیتی در سطح استان گزارش نشده و رأی گیری از مردم در سایه برقراری امنیت و آرامش کامل در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از اصفهان، حمید علینقیان‌پور روز جمعه در حاشیه بازدید از یکی از شعبه‌های اخذ رأی شهر اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: تمام حوزه‌های انتخابیه در سراسر استان زیر چتر امنیت پلیس قرار دارند و وضعیت آنها بصورت لحظه به لحظه رصد می‌شوند.

وی اظهار داشت: نیروهای پلیس هم هوشیارانه و مُقتدرانه در صحنه حضور دارند و اجازه نخواهند داد هیچ فرد یا گروهی نظم و امنیت حوزه‌های انتخابیه در شهرها و روستاهای استان را برهم بزند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به حضور گسترده مردم در نخستین ساعات برگزاری انتخابات گفت: مردم اصفهان همیشه نشان داده‌اند که پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب خود ایستاده‌اند.

رئیس پلیس استان اصفهان افزود: انتخابات جدای از اینکه یک حق قانونی است و همه باید از این حق خود در راه توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور استفاده کنند، جنبه حیاتی نیز برای کشور دارد و باعث نقش بر آب شدن دسیسه‌های دشمنان نظام شده است و می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما