شناسهٔ خبر: 65337404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین:

16 هزار عدد انواع مواد محترقه در قزوین کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین: فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف بیش از 16 هزار عدد انواع مواد محترقه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرهنگ بیژن خدایی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد محترقه توسط افردی در سطح حوزه استحفاظی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین افزود: ماموران با اقدام هوشمندانه و بکارگیری شیوه‌های فنی پلیسی 2 نفر فروشنده مواد محترقه را در نقاط مختلف شهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیات های جداگانه در بازرسی از محل نگهداری مواد محترقه توسط متهمان، تعداد 16 هزار  و 105 عدد انواع مواد محترقه را کشف کردند.

وی با بیان اینکه در همین رابطه متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد، از شهروندان خواست، در ایام پایانی سال بویژه ایام منتهی به چهارشنبه آخر سال، کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند.

خدایی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت فرد و یا افرادی که در راستای تولید و یا توزیع مواد محترقه و آتش‌زای غیر قانونی فعالیت می‌کنند، بلافاصله موضوع را از طریق سامانه فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما