شناسهٔ خبر: 65230811 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دهقان: دولت به‌طور جدی محاکمه منافقین را پیگیری کرد

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: وزارت اطلاعات در دولت سیزدهم، اسنادی را که درباره جنایات منافقین وجود داشت، گردآوری کرد و به قوه قضائیه داد و دستگاه قضائی نیز با اهتمام خود، دادگاه‌های محاکمه منافقین را آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

** دولت به‌طور جدی محاکمه منافقین را پیگیری کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد دهقان در گفتگویی با توجه به برگزاری دادگاه‌های منافقین، اظهار داشت: این دادگاه‌ها از ابتدای دولت سیزدهم به‌طور جدی، دنبال و نشست‌های بسیاری برای پیگیری شکایت از منافقین و جنایاتی که انجام دادند، برگزار شد.

معاون حقوقی رئیس جمهور تصریح کرد: وزارت اطلاعات در این دولت، اسنادی را که درباره جنایات منافقین وجود داشت، گردآوری کرد و به قوه قضائیه داد؛ دستگاه قضائی نیز با اهتمام خود، دادگاه‌های محاکمه منافقین را آغاز کرد.

دهقان گفت: در گذشته، یک کوتاهی درباره پیگیری جنایات منافقین در دادگاه‌های ایران، انجام و همین موجب شده بود تا منافقین با همه جنایاتی که مرتکب شده بودند، طلبکار شوند؛ در حالی‌که خود این‌ها جزو جنایتکاران حرفه‌ای بوده‌ و ۱۷هزار تن از مردم کوچه و بازار و مسئولان و مقامات کشور را ترور کرده‌اند.

معاون حقوقی رئیس جمهور اظهار داشت: یکی از بدعت‌گذاران ترور در قرن اخیر، منافقین بوده و بدترین جنایت‌ها را مرتکب شده‌اند؛ بنابر این، لازم بود در گذشته، پیگیری برگزاری این دادگاه‌ها صورت می‌گرفت که متأسفانه انجام نشد؛ خوشبختانه دولت سیزدهم، این موضوع را به‌طور جدی دنبال کرد و پرونده‌ها به خوبی در قوه قضائیه دنبال می‌شود.

نظر شما