شناسهٔ خبر: 65180307 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

حضور مهدی طارمی در تست‌های پزشکی اینتر به تعویق افتاد

مهدی ابراهیمی

صاحب‌خبر -

طرفداری | مهدی طارمی امروز قرار بود پس از ترک اردوی تیم ملی ایران، در شهر میلان تست‌های پزشکی خود برای پیوستن به اینتر را پشت سر بگذارد اما نه تنها این بازیکن به این شهر سفر نکرد و بلکه به نظر می‌رسد جلسه معاینات پزشکی او نیز لغو شده است.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو خبرنگار معتبر ایتالیایی؛ در حالی که انتظار می‌رفت مهدی طارمی امروز صبح وارد شهر میلان شود تا معاینات پزشکی خود برای پیوستن به اینتر را پشت سر بگذارد اما این امر به تعویق افتاده است. تصمیمی که البته با توافق دو جانبه بین نراتزوری و اطرافیان طارمی گرفته شده است. دو طرف با گرفتن چنین تصمیمی، می‌خواهند در چهار ماه باقی مانده از زمان حضور طارمی در پورتو از وقوع هر گونه مشکلی برای این بازیکن، جلوگیری کنند.

تصمیمی که البته تا حدی می‌تواند به خاطر شرایط نه چندان خوب پورتو در این روزها باشد. این باشگاه در حال حاضر در جایگاه سوم لیگ پرتغال قرار دارد و تاکنون هفت امتیاز کم‌تر از اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا کسب کرده‌اند. بنابراین با گرفتن این تصمیم، دو طرف نمی‌خواهند توجهات به طارمی بیش از پیش جلب شود و این باعث شود تحت فشار مضاعف قرار بگیرد.

اینتر و مهدی طارمی می‌خواهند همه چیز مخفی نگه داشته شود

در ادامه گزارش دی مارتزیو؛ اینتر و مهدی طارمی توافق کرده‌اند برای احتیاط بیش‌تر بدون اعلام تاریخ مشخص، این بازیکن به صورت مخفیانه تست‌های پزشکی خود را پشت سر بگذارد. رویکردی که نراتزوری در خصوص پیوتر زیلنسکی از ناپولی که او نیز در یک انتقال رایگان جذب می‌شود، در پیش گرفته است. بنابراین توافق طارمی و اینتر هنوز سر جای خودش است و تنها برخی موارد و جزئیاتش به تعویق افتاده است. این بازیکن 31 ساله فصل آینده به جمع افعی‌ها ملحق خواهد شد.

نظر شما