شناسهٔ خبر: 65055023 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

از «نپتون» تا «پروین» روی میز «باغ هنر»

در ششمین روز چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر سه فیلم «نپتون»، «شمشیر و اندوه» و «معجزه پروین» در خانه جشنواره نمایش داده می‌شوند.

صاحب‌خبر -

از «نپتون» تا «پروین» روی میز «باغ هنر»

به گزارش خبرگزاری صدا و سيما ،  جشنواره چهل و دوم فیلم فجر در ششمین روز با اکران سه اثر «نپتون»، «شمشیر و اندوه» و «معجزه پروین» از سانس‌های دوم به بعد (ساعت ۱۶) میزبان اهالی رسانه و سینماگران منتقدان سینما است.
سه شنبه ۱۷ بهمن ماه، همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) نوبت اول اکران در خانه جشنواره تعطیل است، و اکران‌ها از ساعت ۱۶ با فیلم سینمایی «نپتون» آغاز می‌شود.

به این ترتیب برج میلاد که این روز‌ها محل نمایش فیلم‌های چهل و دومین جشنواره فیلم فجر برای اهالی رسانه و سینما است برای نوبت اول در ساعت ۱۳ نمایش فیلم ندارد.
فیلم سینمایی «نپتون» به کارگردانی محمدابراهیم غفاریان در بخش نگاه نو چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.
«شمشیر و اندوه» به کارگردانی عماد رحمانی و مهرداد محرابی انیمیشن ۹۲ دقیقه‌ای است که برهه‌ای تاریخی بعد از شهادت امام حسن مجتبی (ع) تا ورود امام حسین (ع) به کربلا را روایت می‌کند و فیلم سینمایی «معجزه پروین» به کارگردانی محمدرضا ورزی نگاهی به زندگی پروین اعتصامی‌شاعر معاصر ایرانی دارد.
«باغ هنر» در زمان برگزاری چهل و دومین جشنواره فیلم فجر از محل برگزاری این جشنواره به تهیه کنندگی عبدالله علایی ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران پخش و از تارنمای رادیو ایران نیز به صورت تصویری قابل مشاهده است.

نظر شما