شناسهٔ خبر: 64965178 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

مدیر عامل بنیاد رودکی:

ارکسترملی ایران و ارکستر سمفونیک تهران در جشنواره موسیقی فجر اجرا خواهند داشت

مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی از اجرای دوباره ارکسترملی ایران و ارکستر سمفونیک تهران در جشنواره سی‌و نهم موسیقی فجر برای علاقه‌مندان هنر موسیقی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد‌الهیاری فومنی، مدیرعامل بنیاد رودکی در حاشیه اختتامیه جشنواره تئاتر فجر در گفت‌وگو با فرهنگ ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امسال هم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بنیاد رودکی میزبان جشنواره‌های فرهنگی و هنری فجر بود و مثل سال گذشته جشنواره های تئاتر فجر، تجسمی فجر، مد و لباس فجر و جشنواره موسیقی فجر برنامه‌های اصلی خود را در تالارهای بنیاد رودکی یعنی تالار وحدت، تالار رودکی، تالار حافظ و برج آزادی برگزار کردند.

وی افزود: با زحمات همکاران من در بنیاد رودکی مردم و گروه‌های هنری حاضر در جشنواره‌ها با میزبانی خوب و گرم بنیاد فرهنگی و هنری رودکی به نمایندگی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مواجه شدند.

الهیاری ادامه داد: امسال بعد از ۶ سال جشنواره چهل‌و دوم فیلم فجر افتتاحیه خودش را در یک مراسم رسمی در تالار وحدت برگزار کرد.

مدیرعامل بنیاد رودکی بیان‌کرد: از اتفاقات خوب این افتتاحیه همراهی این برنامه با حضور ارکستر ملی ایران بود که ۳ الی ۴ قطعه از قطعات موسیقی‌های فیلم که مردم در سال‌های بعد از انقلاب با آنهاخاطره دارند را اجرا کرد.

وی گفت: بازهم ارکسترملی ایران و ارکستر سمفونیک تهران هردو در جشنواره سی‌و نهم موسیقی فجر در ایام برگزاری میزبان علاقه‌مندان هنر موسیقی خواهند بود.

الهیاری بیان کرد: بنیاد فرهنگی و هنری رودکی همه تلاش خود را می‌کند تا آنچه وظیفه‌اش است در حوزه برگزاری جشنواره‌ها همراهی و همکاری به برگزاری جشنواره‌های بهتری را انجام بدهد و این میراث ملی کشور را بیش از پیش به مردم ارائه دهد.

نظر شما