شناسهٔ خبر: 64898375 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

شورانر سریال Reacher اطلاعاتی از فصل سوم به اشتراک گذاشت

زد و خوردهای بیشتری از ریچر در فصل سوم می‌بینیم / Comicbook

صاحب‌خبر -

شمارش معکوس برای فصل سوم سریال Reacher (ریچر) آغاز شده و در همین مورد، شورانر آن، نیک سانتورا اطلاعاتی از فصل سوم در اختیار مخاطبان قرار داده که باید چه انتظاراتی از آن داشته باشند.

مدتی است که پخش فصل دوم ریچر در پرایم ویدیو آمازون آغاز شده و خیلی زود توانست توجه مخاطبان را جلب کند و در صدر بهترین عناوین آمازون قرار گیرد. آمازون پیش از پخش فصل دوم، این سریال را برای فصل سوم تمدید کرده بود. گویا فصل سوم مدتی است که در کانادا دست ساخت قرار دارد و بر اساس «Persuader»، هفتمین رمان جک ریچر ساخته می‌شود که توسط لی چایلد نوشته شده است.

نیک سانتورا، شورانر سریال در گفت و گو با هالیوود ریپورتر بیان کرده که طرفداران این شانس را دارند تا صحنه‌های اکشن جذاب بیشتری از ریچر و شوخ‌طبعی آن ببیند:

می‌توانم این را بگویم که ریچر قرار است زد و خوردهای بسیار زیادی داشته باشد؛ قرار هوشمندی و ذکاوت او را در حل مسائل ببینیم. او یک قهرمان خواهد شد و جک ریچر واقعی را نمایان خواهد کرد.

سریال Reacher سریال Reacher

هفتمین رمان ریچر یا همان Persuader روی قهرمان داستان در اطراف پورتلند، مِین جریان دارد و در یک مقام غیر رسمی با DEA کار می‌کند. ماموریت او کمک به جلوگیری از قاچاقچی مظنون مواد مخدر ذکری بک است.

Persuader همچنین دارای یک دشمن مورد علاقه طرفداران برای Reacher است. همانطور که بسیاری از طرفداران می‌دانند، جک ریچر شخصیت بزرگی است. اما پائولی ماسرلا حتی بزرگ‌تر و با نفوذ‌تر از اوست و می‌تواند با بهترین آن‌ها مبارزه کند. بسیاری از طرفداران ریچر امیدوار بودند که ببینند شخصیت ریچسون در مقابل پاولی قرار می گیرد، و دیدن اینکه چه کسی برای این نقش انتخاب می شود، جالب خواهد بود.

چالش‌های بازی‌سازی در ایران با سازنده بازی ایرانی Nobody’s Left | ویجی کست

استودیو Pocket Pair، سازنده Palworld روی بازی جدیدی کار می‌کند - ویجیاتو استودیو Pocket Pair، سازنده Palworld روی بازی جدیدی کار می‌کند - ویجیاتو Comicbook

برچسب‌ها:

نظر شما