شناسهٔ خبر: 64888285 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

شوخی کودکانه به قتل ختم شد

شوخی مرگبار دو کودک، منجر به قتل کودک ۹ساله شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج گفت: شوخی مرگبار دو کودک با اسلحه کلت کمری، منجر به جان‌باختن یک پسربچه ۹ساله در بخش نگین کویر فهرج در کرمان شد.

امیرحسین بهجتی، رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج با اشاره به اینکه وجود سلاح‌های غیرمجاز در منطقه تهدیدی برای امنیت شهروندان و جان انسان‌هاست، گفت: متاسفانه روز گذشته «یکشنبه، هشتم بهمن ماه» دو پسربچه ۹ ساله در روستای الله‌آباد، از توابع این شهرستان که با یک قبضه سلاح کلت کمری مسلح که در منزل در دسترس دو کودک بوده، به قصد بازی و شوخی به طرف دوست هم‌سن خود نشانه می‌گیرد که متاسفانه تیراندازی صورت گرفته و کودک ۹ساله دیگری مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد.

او اعلام کرد: بلافاصله این کودک به بیمارستان شهرستان همجوار (ریگان) اعزام می‌شود که بر اثر اصابت گلوله به سر و صورت و شدت جراحات و خون‌ریزی، متاسفانه جان خود را از دست می‌دهد.

بهجتی عنوان کرد: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده است و موضوع درحال بررسی است و تحقیقات تکمیلی در این رابطه از سوی دستگاه قضایی و پلیس همچنان ادامه دارد.

این مقام قضایی در پایان هشدار داد: نگهداری سلاح غیرمجاز جرم محسوب می‌شود و متاسفانه بی‌احتیاطی پدر خانواده، در دسترس قرار دادن اسلحه غیرمجاز، منتهی به این حادثه دلخراش و غیرقابل جبران شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما