شناسهٔ خبر: 64716576 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دستگيري شکارچيان غير مجاز پناهگاه حيات وحش حيدري نيشابور

صاحب‌خبر -
دستگيري شکارچيان غير مجاز پناهگاه حيات وحش حيدري نيشابور

خبرگزاری آریا-  رئیس  اداره حفاظت محیط زیست نیشابور از دستگیری شکارچیان غیر مجاز پناهگاه حیات وحش حیدری این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،رئیس  اداره حفاظت محیط زیست نیشابور اظهار کرد:بر اساس گزارش مردمی مبنی بر حضور یک گروه شکارچی غیر مجاز در پناهگاه حیات وحش حیدری بلافاصله مامورین یگان پناهگاه حیات وحش حیدری با همراهی مامورین پاسگاه انتظامی کلاته محمد جان به محل اعزام و پس از ایست و بازرسی از یک دستگاه خودرو نیسان سه نفر شکارچی غیر مجاز  به جرم شروع به شکار در منطقه حفاظت شده دستگیر شدند.

محمد مهدی نوربخش گفت: از آنان یک قبضه اسلحه ساچمه زنی فاقد مجوز حمل سلاح و یک دستگاه دوربین چشمی و سه قبضه چاقو کشف و ضبط شد .

رئیس  اداره حفاظت محیط زیست نیشابور ضمن تشکر از فرماندهی و نیروهای انتظامی شهرستان نیشابور برای همراهی در دستگیری شکارچیان غیر مجاز گونه های حیات وحش از عموم شهروندان طبیعت دوست نیشابوری بویژه ساکنین روستاهای حاشیه پناهگاه حیات وحش حیدری و منطقه حفاظت شده رئیسی خواست:  به منظور حفظ سرمایه های طبیعی و تنوع زیستی  شهرستان ،هر گونه تخلف شکار و صید را سریعا به اداره حفاظت محیط زیست نیشابور با شماره تماس 42626280 و پاسگاه های انتظامی منطقه گزارش نمایند

نظر شما