شناسهٔ خبر: 64611206 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان موجب اعتراض دولت شده است

احمد راستینه، عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده دولت در کمیسیون تلفیق نسبت به افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در سال آینده اعتراض داشت و تحقق آن را برای دولت ممکن نمی‌دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ احمد راستینه، عضو کمیسیون تلفیق بودجه، با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در سال آینده گفت: امانی، معاون رئیس سازمان برنامه و بودجه، نسبت به افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در سال آینده اعتراض خود را اعلام کرد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار داشت: دولت در لایحه خود افزایش ۱۸ درصدی حقوق کارمندان در سال آینده را پیش‌بینی کرده و افزایش ۲ درصدی حقوق‌ها نسبت به لایحه دولت در کمیسیون تلفیق منجر به اعتراض نماینده دولت در کمیسیون شد.

وی افزود: امانی گفت که با توجه به شرایط موجود تحقق منابع برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان محقق و میسر نیست.

راستینه خاطرنشان کرد: همچنین در جریان تخصیص ۱۷۰ همت اعتبار به منظور پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی، امانی معاون، منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه نسبت به این موضوع اعتراض کرد.

وی با بیان اینکه دولت در لایحه خود ۱۲۰ همت را برای این منظور پیش‌بینی کرده، گفت: امانی در جلسه امروز عنوان کرد که تحقق این منابع برای تخصیص ۱۷۰ همت جهت پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی میسر نخواهد بود.

منبع: ایرنا

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما