شناسهٔ خبر: 64539694 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بارش باران و برف امروز و فردا در مازندران

هوای استان مازندران امروز و فردا برفی و بارانی است

صاحب‌خبر -

بارش باران و برف امروز و فردا در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز و فردا در استان مازندران برفی و بارانی است.


نبی پور افزود: امروز چهارشنبه ۲۰ دی و فردا پنجشنبه ۲۱ دی، هوای استان مازندران ابری، گاهی بارندگی و در مناطق کوهستانی غرب استان با بارش برف و باران همراه است.

وی افزود: روز جمعه ۲۲ دی آسمان استان صاف تا نیمه ابری، اما در مناطق کوهستانی نیمه غربی استان کماکان با بارش برف و باران همراه خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران گفت: از شنبه ۲۳ دی تا اواسط روز دوشنبه هفته آینده در غرب استان با بارندگی و در مناطق مرکزی و شرقی با بارش پراکنده همراه است.


نبی پور خاطر نشان کرد: از سه شنبه تا پایان هفته آینده آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.


به گفته وی دریا امروز و فردا مواج است و برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.


دیروز ساری و قائم شهر با ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و صبح امروز بلده با ۱ درجه زیر صفر سردترین مناطق استان مازندران بودند.

<div id="video-display-embed-code_10663538"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4118226/10663538?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما