شناسهٔ خبر: 64312280 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه موقت گرگان:

آمریکا و صهیونیست‌ها بزرگترین پرورش‌دهنده و حامی داعش و تروریست‌ها

امام جمعه موقت گرگان گفت: آمریکا و صهیونیست‌ها بزرگترین پرورش‌دهنده و حامی داعش و تروریست‌ها هستند.

صاحب‌خبر -

آمریکا و صهیونیست‌ها بزرگترین پرورش‌دهنده و حامی داعش و تروریست‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام محمدقاسم لیوانی امروز در خطبه های نماز جمعه گرگان با اشاره به ۱۳ دی ماه سالروز شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی و همچنین شهادت چند روز قبل سردار سیدرضی موسوی گفت: شهادت شهید موسوی توسط موشک‌های مستقیم رژیم صهیونیستی بار دیگر این حقانیت را به اثبات رساند که آمریکا و متحدانش عامل اصلی ایجاد و پرورش دهنده داعش و القاعده و پشتیبان اصلی آنان هستند.

او افزود : حاج‌قاسم به دستور و دخالت مستقیم ترامپ و شهید موسوی نیز توسط موشک‌های رژیم صهیونیستی در محله زینبیه سوریه به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد : هیچ کسی نمی‌تواند باور کند کسی که در نقش مخالف داعش است، بخواهد نفر اصلی تشکیل دهنده گروه‌های مقاومت در سوریه و عراق را که با هدف مقابله با داعش ایجاد شد به شهادت برساند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت افزود : فرد بصیر باید در شنیده‌هایش پیش از بیان در جای دیگر، بیاندیشد و نگاه و تفکرش در همه مسائل عمقی باشد.

وی بیان کرد: دشمنان ما و رسانه‌های وابسته به آنان در مسائلی مانند حوادث سال ۱۳۸۸، افزایش قیمت بنزین و کشته شدن فردی از جامعه، تلاش در جهت سناریو درست کردن دارند تا سایر گروه‌ها و افراد کشور را علیه نظام، دولت و حاکمیت تحریک کنند.

وی افزود: بدون شک در این مسیر، افراد جاهل و غافل برنامه‌های دشمن را باور کرده و سعی در جهت اجرای دسیسه‌های آنان دارند.

لیوانی تصریح کرد: دشمن مترصد کوچک‌ترین حرکت در کشور ماست که بخواهد همچون گذشته خسارات جبران ناپذیر و سنگینی وارد کند.

 

نظر شما