شناسهٔ خبر: 64245272 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شانزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در زنجان گشایش یافت

شانزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی شامگاه دوشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین زنجان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم هدف از افتتاحیه این نمایشگاه را ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحد‌های تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و ایجاد نمایندگی در استان اردبیل توسط واحد‌های تولیدی ذکر کرد.

سیدرضا قندیلی اظهار داشت: ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و آشنایی با سلایق و درخواست‌های مصرف کنندگان، ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب مصرف کنندگان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با حضور ۳۰ واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های اردبیل، تهران، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، زنجان، همدان، اصفهان و قزوین برگزار شده است.

قندیلی محصولات قابل عرضه در این نمایشگاه را لوازم خانگی و سیستم‌های صوتی و تصویری، فرش ماشینی و فرش دستباف، تابلو فرش، لوستر، لوازم ریز آشپزخانه، کالای خواب، سرویس خواب، ناهار خوری و میز ال سی دی بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی از چهارم تا هشتم دی ماه جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی زنجان (کاسپین) دایر خواهد بود.

نظر شما