شناسهٔ خبر: 64156301 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توزیع ۳۰۰ بسته یلدایی در آمل

۳۰۰ بسته یلدایی سازمان خیریه آبشار عاطفه‌های آمل بین نیازمندان توزیع شد

صاحب‌خبر -

توزیع ۳۰۰ بسته یلدایی در آمل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مسئول بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های شعبه شهرستان آمل، از توزیع حدود ۳۰۰ بسته معیشتی ویژه شب یلدا با عنوان " یلدای مهربانی " به مددجویان زیر پوشش این نهاد خبر داد.


معصومه ساغری گفت: این بسته‌ها حدود ۱۵ قلم خوراکی‌های اساسی خانواده‌ها و همچنین ویژه شب یلدا به ارزش هر بسته حدود ۷۰۰ هزار تومان بوده که پس از برگزاری مراسم میان خانواده‌ها توزیع شد.


وی افزود: بیش از ۲ تن میوه نیز با همکاری نیکوکاران و خیرانی که حامی مددجویان بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های شهرستان آمل هستند، به مناسبت در پیش بودن شب یلدا توزیع شد.


مسئول بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های شعبه آمل ادامه داد: این بنیاد در طول هر فصل نیز به همت خیران و کمک‌های مردمی شهرستان آمل، صد‌ها بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند و افرادی که زیر پوشش خدمات حمایتی مرکز هستند، توزیع می‌کند.


ساغری به زیر پوشش قرار داشتن بیش از ۱۳۰۰ خانوار در بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های شعبه آمل اشاره کرد و گفت: اعضای زیرپوشش این بنیاد، در طول سال ازخدمات حمایتی، درمانی، تحصیلی، جهیزیه و سفر مشهد بهره مند می‌شوند.


وی با بیان اینکه از زمان شیوع کرونا تاکنون بیش از ۷ هزار بسته معیشتی به همت سازمان خیریه آبشارعاطفه‌های آمل میان نیازمندان توزیع شد افزود: این سازمان به واسطه کمک‌هایی که از خیرین دریافت می‌کند، با شناسایی افراد نیازمند واقعی و تحت پوشش خود تلاش می‌کند تا بخشی از نیاز‌های مورد نیاز و حداقلی آن‌ها را تامین و گره گشایی از مشکلات مددجویان خود داشته باشد.

نظر شما