شناسهٔ خبر: 64147276 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

فرصت کم؛ دلیل به تعویق افتادن اعزام عمره‌گزاران

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت تعداد کم ثبت‌نام کنندگان در کاروان‌های عمره را دلیل تعویق در اعزام زائران عمره‌گزار اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

غلامرضا رضایی، معاون حج و عمره سازمان حج و زیارتبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، غلامرضا رضایی، معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت در خصوص دلایل وقفه در اعزام زائران عمره مفرده که قبلاً اعلام شده بود از 28 آذر آغاز می‌شود، گفت: با توجه به آمار کم ثبت نام‌کنندگان در کاروان‌های روزهای اول شروع عملیات اعزام و اینکه به نظر می‌رسید متقاضیان فرصت بیشتری را جهت هماهنگی و برنامه‌ریزی سفر نیاز داشته باشند، لذا به منظور ایجاد این فرصت، زمان پروازهای عمره از 28 آذر تغییر و نخستین کاروان 13 دی ماه به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

وی افزود: سازمان در دو مرحله قبلی تا اولویت 400 را فراخوان کرده بود که در صورت وجود ظرفیت‌های خالی از امروز چهارشنبه 29 آذر اولویت‌های بعدی اعلام می‌شود.

به گفته معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت، در این مرحله هم اولویت ثبت نام با کسانی است که زودتر نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت نامی، انتخاب کاروان‌ها و واریز وجه خود اقدام کنند تا در تاریخ انتخاب شده به سرزمین وحی مشرف شوند.

انتهای پیام

نظر شما