شناسهٔ خبر: 63900176 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری مانور امداد و نجات و زلزله شهرستان فریمان

مانور امداد و نجات و زلزله با حضور دستگاه‌ها و نیرو‌های امدادی شهرستان فریمان در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس هلال احمر شهرستان فریمان گفت: در این مانور بیش از ۷۰ نیروی امدادرسان از دستگاه‌های مختلف پس از برگزاری کلاس های  توجیهی و آموزشی با اعلام آغاز مانور وارد عمل شدند.

احمد سروقد گفت: اطفای حریق مایعات قابل اشتعال و حریق‌های دسته A و کارگاه‌های مختلف امداد و نجات، کارگاه فرود، کارگاه مورب، کارگاه تیرول ترکیبی و کارگاه عمودی، استقرار خودروی ارتباطات رادیویی و برقراری ارتباط با ستاد بحران کشور، برپایی چادر فرماندهی، کارگاه حمل مصدوم از ارتفاع ۲۵ متری و فرود آزاد به صورت عملی اجرا شد.

وی گفت: این مانور نزدیک به ۴ ساعت طول کشید.

برگزاری مانور امداد و نجات و زلزله شهرستان فریمان برگزاری مانور امداد و نجات و زلزله شهرستان فریمان برگزاری مانور امداد و نجات و زلزله شهرستان فریمان برگزاری مانور امداد و نجات و زلزله شهرستان فریمان برگزاری مانور امداد و نجات و زلزله شهرستان فریمان برگزاری مانور امداد و نجات و زلزله شهرستان فریمان برگزاری مانور امداد و نجات و زلزله شهرستان فریمان برگزاری مانور امداد و نجات و زلزله شهرستان فریمان برگزاری مانور امداد و نجات و زلزله شهرستان فریمان برگزاری مانور امداد و نجات و زلزله شهرستان فریمان

نظر شما