شناسهٔ خبر: 63779315 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری هفت سارق منزل و خرده فروش مواد مخدر در نور

فرمانده انتظامی نور از دستگیری ۵ سارق منزل و خرده فروش مواد مخدر در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌فرمانده انتظامی نور گفت: در راستای مطالبات مردمی و برخورد با مخلان نظم و امنیت، طرح ارتقاء امنیت محله محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان نور به مرحله اجرا در آمد.
سرهنگ کارگاه احمد امینی ادامه داد: ماموران این فرماندهی در اجرای این طرح ضمن هماهنگی با مرجع قضائی موفق به شناسایی و دستگیری ۵ سارق منزل و ۲ خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری ۴ معتاد متجاهر و دستگیری ۵ متهم تحت تعقیب شدند.
او گفت: کشف یکدستگاه خودرو سرقتی پراید و توقیف ۴ دستگاه خودرو وانت نیسان و سواری که در قاچاق چوب و مواد مخدر فعالیت داشتند، از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.
سرهنگ امینی با بیان اینکه تمامی متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، گفت: اجرای طرح‌های امنیت محله محور با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان همچنان ادامه خواهد داشت و شهروندان نیز می‌توانند با اطلاع موارد مشکوک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ پلیس را در این امر مهم یاری دهند.

نظر شما