شناسهٔ خبر: 63767189 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چهارمین همایش ادبی فخر ایران با شعار «کابوس صهیون، فخر ایران است» برگزار شد

تهران- ایرنا- چهارمین همایش ادبی فخر ایران با شعار «کابوس صهیون، فخر ایران است» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاعی و امنیتی ایرنا، چهارمین همایش ادبی فخر ایران با شعار «کابوس صهیون، فخر ایران است» روز چهارشنبه - هشتم آذرماه - با حضور خانواده این شهید والامقام در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

«سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، جمعی از مسئولان لشکری و کشور و خانواده شهیدان رضایی‌نژاد و فخری‌زاده حضور داشتند.

خودروی شهید «فخری‌زاده» رونمایی شد

شاعران و ادیبان برجسته کشور، مسئولان لشکری و کشوری، خانواده شهید فخری‌زاده و شهدای هسته‌ای، نمایندگان جنبش‌های مقاومتی، سفرای کشورهای اسلامی، فعالان حوزه فلسطین از دیگر حاضران در این همایش بودند.

رونمایی از مجموعه اشعار «فخر ایران ۲» به کوشش شاعر و پژوهشگر شعر آیینی محمدمهدی عبداللهی و قطعه موسیقایی میلاد هارونی، برای شهید فخری‌زاده از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

همچنین در این مراسم شاعران برجسته شعر مقاومت اشعارشان را برای شهید فخری‌زاده و محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی قرائت کردند.

خودروی شهید «فخری‌زاده» رونمایی شد

نظر شما