شناسهٔ خبر: 63737859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از ۳۰ بانی نماز بازار در یزد

مسئول بسیج اصناف استان یزد : همایش تجلیل از متولیان نماز در بازار و بازاریان متولیان نماز به صورت ابتکاری برای اولین بار در استان و حتی کشور در یزد با تجلیل از ۳۰ بانی نماز برگزار می‌شود.  

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  اسلامی با اشاره به برگزاری برنامه تجلیل از بانیان نماز در بازار یزد گفت: این همایش با عنوان تجلیل از متولیان اقامه نماز اول وقت در بازار و بازاریان متولیان نماز به صورت ابتکاری برای اولین بار در استان و حتی کشور در یزد برگزار می‌شود.

 

مسئول بسیج اصناف استان یزد افزود: مراسم تجلیل از بانیان نماز بازار روز سه‌شنبه هفتم آذرماه ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ صبح در دفتر آیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی با حضور تعدادی از مسئولان شهرستانی و استانی و اتحادیه‌های صنفی یزد برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه پنج مسجد فعال در بازار یزد وجود دارد، ادامه داد: در مساجد فعال در بازار یزد تعدادی از بازاریان یزد به عنوان خادم، موذن، امام جماعت و ... فعالیت دارند و تعدادی از بازاریان یزد نیز هستند که متولی مساجد هستند و برای ترویج نماز و اجرای برنامه‌های مختلف در مساجد هزینه می‌کنند.

 

اسلامی با بیان اینکه در این مراسم تقریبا از ۳۰ بانی نماز در بازار یزد تجلیل می‌شود، اضافه کرد: در مراسم فردا از مدیران مجتمع و پاساژ‌های تجاری یزد که در آن‌ها نماز اول وقت برگزار می‌شود، همچنین ائمه جماعتی که در بازار به صورت دائم نماز برپا می‌کنند و دیگر متولیان و بانیان نماز در بازار تجلیل خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه این اقدام به منظور الگوسازی و توسعه و ترویج فرهنگ نماز و با همکاری بسیج اصناف و ستاد اقامه نماز انجام می‌گیرد، گفت: در این برنامه از خانواده شهید عظیمی‌نیا که در هنگام ادای نماز و موقع سجده به شهادت رسیده است نیز تکریم ویژه خواهد شد.

نظر شما