شناسهٔ خبر: 63612971 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نشست شورای شهر

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با ابراز خرسندی از پیشرفت‌های چشمگیر مدیریت شهری در اخذ مجوز و تأییدیه‌ها از شرکت‌های تخصصی بین المللی فعال در حوزه تولید واگن مترو، گفت: خوشحالیم که ایران به جمع تولیدکنندگان واگن مترو ملحق شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مهدی چمران در یکصد و نود و چهارمین جلسه شورای ششم اظهار داشت: خوشبختانه می‌توان امیدوار بود که به زودی شاهد ساخت قطار ملی با همکاری شرکت مترو تهران و دیگر دستگاه‌های مرتبط باشیم.
وی با ابراز خوشحالی از دستیابی به چنین موفقیتی، افزود: تعداد کشور‌های تولیدکننده واگن‌های مترو در دنیا اندک است و خوشحالیم که ایران به جمع تولیدکنندگان واگن مترو ملحق شده است و از حالا به بعد این آمادگی وجود دارد تا واگن‌ها به مرحله تولید رسیده و برای الحاق به شبکه حمل و نقل ریلی عملیاتی شود.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه یکصد و نود و چهارمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران همچنین با اشاره به ترافیک در تهران به دنبال بارش باران و اضافه دریافت تاکسی‌های اینترنتی در این شرایط، اظهار کرد: این تاکسی‌ها معمولی بودند و علاوه بر تخلف، بی معرفتی کرده‌اند که کرایه‌ها را افزایش داده‌اند.
وی افزود: از گذشته در خاطر داریم که در زمان گرفتاری مردم به داد یکدیگر می‌رسیدند نه در شرایط عادی؛ حالا می‌بینیم برای اندکی درآمد بیشتر، کرایه‌ها را افزایش می‌دهند و این ناجوانمردانه است.

<div id="video-display-embed-code_10457071"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4063498/10457071?width=600&height=300"></script></div>

نظر شما