شناسهٔ خبر: 63541303 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مهرواره «هوای نو» در آذربایجان شرقی برگزار شد

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مهرواره «هوای نو» به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در استان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سید محمود حسینی مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از برگزیدگان مهرواره هوای نو در آذربایجان شرقی گفت: هیئت‌های حسینی در کنار عزاداری برای اهل بیت علیه السلام نسبت به مسائل و مشکلات اجتماعی پیرامون خود بی‌تفاوت نیستند و با کسب اطلاعات از محل و منطقه خود نسبت به شناسایی وضعیت فرهنگی اجتماعی و اقتصادی اقدام کرده و وظیفه خود را نسبت به عموم جامعه به خوبی انجام می‌دهند.

وی خدمات اجتماعی هیئات حسینی را در زمان همه گیری کرونا در حوزه‌های اقتصادی، بهداشتی و فرهنگی بی نظیر توصیف کرده و افزود: مهرواره هوای نو با هدف شناسایی و تجلیل از هیئات فعال در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و سایر حوزه‌ها به همت سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خاطر نشان شد: تحکیم بنیان خانواده، هیئت و شهدا، هیئت و هنر و رسانه، هیئت و جهاد علمی، هیئت و جهانی اندیشی، هیئت و ورزش، هیئت و شادی، هیئت و جوانان، هیئت و خدمات اجتماعی از جمله عرصه‌های مورد ارزیابی در مهرواره هوای نو هستند.

انتهای پیام

نظر شما