شناسهٔ خبر: 63310862 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سناریوسازی اسرائیل علیه حماس این بار با تحریف مجله فوربز

در ساعات گذشته رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی و به پیروی از آنان عناصر ضد انقلاب با منتشر کردن تصویری اعلام کردند که طبق اعلام مجله فوربز ثروت خالد مشعل دبیرکل حماس به ۵ میلیارد دلار رسیده است!

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ساعات گذشته رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی و به پیروی از آنان عناصر ضدانقلاب با منتشر کردن تصویری اعلام کردند که طبق اعلام مجله فوربز ثروت خالد مشعل دبیرکل حماس به ۵ میلیارد دلار رسیده است!

اما این خبر جعلی چگونه با مهندسی عملیات روانی صهیونیست‌ها در رسانه‌ها منتشر شد؟

قدم اول: در ابتدا برای اولین بار صفحه (اسرائیل به اسپانیایی) این تصویر و خبر جعلی را منتشر کرد هر چند این صفحه در متن تاکید کرد که این تصویر طنز و جعلی است

قدم دوم: سایر صفحات وابسته به رژیم صهیونیستی بخش جعلی بودن این تصویر را حذف و آن را به عنوان صفحه واقعی مجله فوربز منتشر کردند

قدم سوم: ضدانقلاب که اعتقادی به بررسی خبر ندارند بدون بررسی واقعیت تصویر و خبر آن را به عنوان خبر مجله فوربز بازنشر کردند.

شایان ذکر است در سال‌های گذشته هم صهیونیست‌ها چنین سخنانی را پیرامون ثروت خالد مشعل مطرح کرده بودند که او و حماس تاکید کرده بودند اسرائیل اگر راست می‌گوید و میتواند با پیدا کردن این میلیارد‌ها دلار آن‌ها را مصادره کنند.

نظر شما