شناسهٔ خبر: 63058982 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مجتمع صنعتی تولیدی شهید خیراللهی در ارومیه به بهره برداری رسید

مدیرعامل موسسه امین میزان اشتغالزایی در مجتمع صنعتی شهید خیراللهی ارومیه را ۱۴۰ نفر عنوان کرد و گفت: تمامی آنها از افراد بومی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل پناهی در گفت و گو با خبرنگاران در ارومیه با بیان اینکه در حال حاضر ۹۰ پروژه در سطح کشور توسط موسسه امین در دست اجراست گفت: از این تعداد ۷۵ پروژه مربوط به آذربایجان غربی است.

وی افزود: پروژه‌های مرزی شامل جاده‌های مرزی بازرگان، راژان و مارمیشو، دالامپر و کوه شهیدان، شبکه آبیاری در ۲۰ هزار هکتار، تونل، سد، ۹۸۲ کیلومتر راه مرزی، احداث سد سیلوه و سد زولا، یک‌هزار کیلومتر خطوط انتقال آب و ۲۲ هزار متر مربع ابنیه شبکه آبیاری و زهکشی دشت زنگنه از جمله این طرح‌ها بوده است.

وی اضافه کرد: امروز نیز یک مجتمع صنعتی تولیدی محصولات بتن پلیمری و پلیمری در ارومیه با ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری افتتاح شد که تولید سلول‌های بتن پلیمری برای مواد معدنی از جمله مس و تولید لوله های بتن پلیمری برای جمع آوری آب‌های سطحی شهرها توسط این واحد انجام خواهد شد.

مدیرعامل موسسه امین ادامه داد: همچنین تولید میلگردهای پلیمری و اف ای بی یا قطعات برای مدارس پیش ساخته در این واحد قابل تولید است.

پناهی گفت: میزان اشتغالزایی در مجتمع صنعتی شهید خیراللهی ۱۴۰ نفر بوده و همه آنها از افراد بومی مشغول به کار شده‌اند.

وی افزود: در جنوب استان نیز فاز دوم معدن طلای زره شوران توسط این موسسه اجرا می‌شود.

مدیرعامل موسسه امین قرارگاه خاتم الانبیا (ص) اضافه کرد: در بخش محرومیت زدایی ۲۲ واحد مسکونی با همکاری بهزیستی برای معلولان اجرا شده و به اتمام رسیده و در تامین جهیزیه و خانه بهداشت و راه‌های مواصلاتی نیز اقداماتی صورت گرفته است.

وی در خاتمه با بیان اینکه با بهره برداری از پروژه ها در استان اشتغال زایی پایدار صورت می گیرد تاکید کرد: اشتغال پایدار تضمین کننده  تامین امنیت در منطقه است.

نظر شما