شناسهٔ خبر: 62950521 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

النجباء عراق: با تمام نیروها و تسلیحاتمان در کنار مقاومت غزه هستیم

دبیرکل جنبش النجباء عراق در تماس تلفنی با اسماعیل هنیه، تصریح کرد که این جنبش با تمام نیروها و تسلیحاتش در کنارمقاومت غزه می‌ایستد.

صاحب‌خبر -

 «اکرم الکعبی»  دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق در تماس تلفنی با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس، عملیات پیروزمندانه «طوفان الأقصی» را تبریک گفت و این «پیروزی بزرگ و ضربه غافلگیرانه و سختی» که به دشمن صهیونیست وارد شد را مایه دلگرمی امت اسلامی و همه جهان دانست.

به نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی جنبش النُجَباء در ایران، الکعبی ضمن تأکید بر حمایت این جنبش از مقاومت حماس تصریح کرد: «این غافلگیری برای ما تداعی‌گر سوره "عادیات" بود که خداوند متعال برای فتح بزرگ مسلمانان به‌واسطه غافلگیری کفار، یک سوره کامل نازل کرد».

وی با اعلام آمادگی کامل جنبش النُجَباء برای حمایت حداکثری از مقاومت فلسطین، تاکید کرد: «طبق پیمانی که بسته‌ایم، با صفر تا صد تسلیحات، نیروی انسانی و امکانات‌مان پشتیبان شماییم و آماده هرگونه کمک و حمایتی هستیم که شما بخواهید».

دبیرکل النُجَباء حمایت از مسجد الأقصی را یک ارزش عقیدتی دانست و تصریح کرد: «همه برادران ما برای مشارکت در نصرت فلسطین و قدس شریف بی‌تاب و منتظرند و بسیاری از برادران شهادت‌طلب در گروه‌های بزرگ برای اعزام به غزه داوطلب شده‌اند».

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز در این گفت‌‌وگوی تلفنی ضمن قدردانی از ملت و مقاومت عراق، گفت: خداوند به شما عراقی‌های جوانمرد که اهل یاری و مقاومت هستید، اجر و عزت بدهد. ان‌شاءالله تعالی با کمک شما سرزمین معراج را آزاد کنیم.

النجباء عراق: با تمام نیروها و تسلیحاتمان در کنار مقاومت غزه هستیم

هنیه از تظاهرات روز جمعه بغداد که با حضور میلیونی مردم عراق برگزار شد تشکر کرد و افزود: این یک پیام قوی به ملت و مجاهدان ما در غزه بود که مایه افتخار و سرافرازی‌مان شد. همچنین پیامی رسا به دشمن که نشان داد غزه و مقاومت در میدان تنها نیست.

وی در ادامه، گزارشی از اوضاع میدانی و تحولات جاری ارائه کرد و اظهار داشت: با توفیق الهی، ضربه‌ای راهبردی به دشمن وارد شد که تاریخ جدیدی را رقم خواهد زد و به امید خدا [این عملیات] شروع زوال اشغالگری از سرزمین ما و قدس ما و مسجد الاقصای ماست.

 

نظر شما