شناسهٔ خبر: 62940515 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آیت الله سبحانی:

جهان علیه وحشیگری صهیونیست‌ها به پا خیزند

خبرگزاری صدا و سیما

حضرت آیت‌الله سبحانی، در بیانیه‌ای با محکوم کردن حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به مردم مظلوم فلسطین، از جامعه جهانی خواست علیه جنایتکاران اسرائیلی به پا خیزد.

صاحب‌خبر -

آیت الله سبحانی: جهان علیه وحشیگری صهیونیست‌ها به پا خیزندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت‌الله سبحانی، بیانیه‌ای درباره حملات مداوم نیرو‌های اشغالگر اسرائیل علیه مناطق مختلف نوار غزه صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه‌ آمده است:

 متن آن به این شرح است: انتظار می‌رود جامعه جهانی و کشور‌های بیدار اسلامی درباره این حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به پا خیزند.

بسم الله الرحمن الرحیم
مدتی است که اخبار متأثر کننده از سرزمین‌های فلسطین اشغالی به گوش می‌رسد و تصاویر دلخراش از رسانه‌های جهان مخابره می‌شود. زنان و کودکان و مردم مظلوم فلسطین که قریب ۷۰ سال است از خانه و کاشانه خود بیرون رانده و سرگردان شده‌اند در شدیدترین حملات بی‌سابقه به خاک و خون کشیده و حتی آب و غذا و دارو را بر روی آنان بسته‌اند.

انتظار می‌رود جامعه جهانی و کشور‌های بیدار اسلامی درباره این حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به پا خیزند و از سازمان ملل و سران کشور‌های اسلامی انتظار می‌رود با اقدامات مؤثر خود هر چه سریع‌تر حملات به مردم غزه به پایان پذیرفته و عمل این رژیم اشغالگر را محکوم کنند.

قم - حوزه علمیه

جعفر سبحانی

۲۰ مهر ۱۴۰۲

۲۶ ربیع الاول ۱۴۴۵

نظر شما