شناسهٔ خبر: 62931792 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جابه‌جایی بیش از ۲ میلیون مسافر در استان بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۲ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۳۵۰ مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه‌جا شده‌اند.

صاحب‌خبر -
جابجایی بیش از ۲ میلیون مسافر در استان بوشهربه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، عبدالکریم اخترشناس افزود: تعداد سفر‌ها نسبت‌به مدت زمان مشابه پارسال ۶۸ درصد افزایش یافته، ولی مجموع مسافران ۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
 
وی درباره نوع ناوگان عمومی که مورد استفاده مسافران قرار گرفته، گفت: در بازه زمانی مورد اشاره بیش از یک میلیون و ۵۱۳ هزار مسافر با اتوبوس، بیش از ۶۵۶ هزار مسافر با مینی‌بوس و بیش از ۳۰ هزار نفر با سواری بین شهری جابه‌جا شده‌اند.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بیشترین مسافر جابه‌جا شده در شش ماه نخست امسال در استان را مربوط به ماه خرداد اعلام کرد و ادامه داد: در این ماه ۳۷۳ هزار و ۵۳ مسافر در قالب ۲۹ هزار و ۱۶ سفر جابجا شدند.
 
وی از افزایش ۲۲ درصدی بلیط‌های فروخته شده خبر داد و اضافه کرد: همچنین فروش بلیط اینترنتی ۳۰ درصد نسبت‌به همین زمان در سال قبل رشد داشته است.
 
اخترشناس با اشاره به فعالیت ۶ پایانه مسافربری در استان بوشهر اظهار کرد: هزار و ۱۷۳ ناوگان مسافر در استان بوشهر نسبت‌به جابه‌جایی مردم و مسافران اقدام می‌کنند.
 
وی از فعالیت ۴۰ شرکت مسافربری در استان خبر داد و گفت: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت بررسی و درصورت نیاز در کمیسیون‌های مربوط به تخلفات رسیدگی شود.

نظر شما