شناسهٔ خبر: 62552839 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برخورد با فساد بدون مماشات

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: دستگاه قضایی استان در حوزه مبارزه با فساد با هیچ فردی مماشات نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس کل دادگستری مازندران در  مراسم معارفه رئیس دادگستری و دادستان جدید قائم شهر ، خدمت در دستگاه قضا را بسیار مهم و ارزشمند دانست و گفت: امیدوارم با اجرای دقیق قانون و برقراری عدالت به‌بهترین شکل ممکن به‌وظیفه خود عمل کنیم.

حجت الاسلام اکبری، امنیت را بستری مناسب برای فعالیت‌های مشروع عنوان کرد و افزود: برخورد دستگاه قضایی استان نسبت به هر اقدامی که نظم وامنیت و آرامش مردم را با مخاطره مواجه کند، سریع، قاطع و قانونی خواهد بود.

او با تاکید ویژه بر لزوم مبارزه با فساد به‌عنوان خط قرمز دستگاه قضایی استان یادآور شد: با هر نوع فساد اداری، اقتصادی و اجتماعی در داخل و بیرون از دستگاه قضایی استان برخورد قاطع و قانونی خواهد شد و دادگستری مازندران در حوزه مبارزه با فساد با هیچ فردی مماشات نخواهد کرد.

رسیدگی سریع و دقیق به پرونده ها، حفظ و احیای حقوق عامه در راستای تاکیدات قانون اساسی، حفظ استقلال دستگاه قضایی استان و رسیدگی به امور زندانیان از دیگر مباحث مورد تاکید رئیس کل دادگستری استان مازندران بوده است.
 
 در این مراسم، قاسم نبی زاده کبریا که پیش از این رئیس دادگستری شهرستان محمودآباد بود به ریاست دادگستری شهرستان قائم شهر وعلی نیازی اوریمی که قبلاً رئیس دادگستری شهرستان گلوگاه بود به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قائم شهرمنصوب و معرفی شدند.

نظر شما