شناسهٔ خبر: 62541402 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توقیف بنز ۱۵۰ میلیاردی در آمل

ماموران انتظامی یک خودروی سواری بنز که با مدارک جعلی از تهران به سمت آمل در حرکت بود ، توقیف کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، فرمانده انتظامی مازندران گفت:پس از کسب خبری مبنی بر تردد یک خودروی سواری بنز با مدارک جعلی از تهران به سمت آمل و انجام کار اطلاعاتی، رابط امنیت اقتصادی شهرستان آمل با همکاری اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سردار حسن مفخمی شهرستانی افزود: خودروی بنز قاچاق که از محور تهران به آمل در حال تردد بوده با همکاری فرماندهی انتظامی بخش لاریجان توقیف و کارت خودرو ارائه شده از سوی راننده مرسدس بنز اس ۵۰۰ بوده، ولی خودرو توقیفی S ۶۳ amg و پلاک نصب شده نیز در سامانه وسائط نقلیه در لیست سیاه قرار داشته و متعلق به یک خودرو دیگر بود.

او گفت:  با بررسی فنی شماره شاسی خودرو با کارت خودرو ارائه شده همخوانی نداشته که خودروی بنز به ظن قاچاق با هماهنگی قضائی توقیف شد.

سردار مفخمی با بیان اینکه کارشناسان ارزش خودرو قاچاق مکشوفه را ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: یک متهم در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی مازندران از شهروندان خواست؛ هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام تا با متخلفان برابر قانون برخورد شود.

نظر شما