شناسهٔ خبر: 62532201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

طنین زنگ بازگشایی مدارس در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری صدا و سیما

همزمان با اول مهرماه ،زنگ مقاومت و بازگشایی مدارس در سراسر سیستان و بلوچستان نواخته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، همزمان با اول مهرماه با نواختن زنگ مقاومت و مدرسه حدود ۶۰ هزار دانش آموز شهرستان ایرانشهر سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر گفت: این تعداد دانش آموز در ٣۵٢ واحد آموزشی در قالب هزار و ٨٠٠ کلاس درس از امروز مشغول به تحصیل شدند.
حسین بامری افزود: از این تعداد دانش آموز ٧ هزار پایه اولی هستند...

همزمان با اول مهر، نوروز علم آموزی و هفته دفاع مقدس، زنگ مهر و مقاومت با حضور فرماندار، اعضای شورای اداری و جمعی از دانش آموزان در مدرسه فرهنگ شهر گلمورتی دلگان هم نواخته شد.
رضا سابکی مدیر آموزش و پرورش دلگان گفت: با نواخته شدن زنگ مهر حدود ۲۲ هزار نفر دانش آموز دلگانی در مقاطع مختلف سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

صبح امروزِ با آغاز سال تحصیلی جدید با حضور فرماندار و جمعی از مسولین دستگاه‌های اجرایی زنگ مهر ایثار و مقاومت در مدرسه حضرت فاطمه الزهرا س شهر راسک به نمایندگی از دیگر مدارس این شهرستان به صدا درآمد
در این مراسم صلاحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان راسک گفت. در سال تحصیلی جدید بیست وهفت هزار نفر داش آموز بر سر کلاس ها حاضر شدند که از این تِعداد ۳ هزار و ۷۰۰ نفر کلاس اولی هستند.

طنین زنگ بازگشایی مدارس در سیستان و بلوچستان طنین زنگ بازگشایی مدارس در سیستان و بلوچستان طنین زنگ بازگشایی مدارس در سیستان و بلوچستان طنین زنگ بازگشایی مدارس در سیستان و بلوچستان طنین زنگ بازگشایی مدارس در سیستان و بلوچستان طنین زنگ بازگشایی مدارس در سیستان و بلوچستان طنین زنگ بازگشایی مدارس در سیستان و بلوچستان طنین زنگ بازگشایی مدارس در سیستان و بلوچستان طنین زنگ بازگشایی مدارس در سیستان و بلوچستان طنین زنگ بازگشایی مدارس در سیستان و بلوچستان

نظر شما