شناسهٔ خبر: 62502066 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جذب 81 سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: در شش ماهه اول سالجاری 81 سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان جذب و برای ساخت واحدهای تولیدی زمین دریافت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رضا صفاری در  حاشیه بازدید اقبالی بازرس کل استان قزوین از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی خرمدشت اظهار کرد: 81 هکتار زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به سرمایه گذاران جدید واگذار شد که نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در سال مهار تورم و رشد تولید و با وجود تحریم های ظالمانه این مهم محقق شده است .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: میزان سرمایه گذاری مربوط به این سرمایه گذاران65 هزار میلیارد ریال است.

این مسئول همچنین به میزان اشتغالزایی مربوط به این سرمایه گذاران نیز اشاره کرد و گفت: با راه اندازی و بهره برداری از طرح های تولیدی مربوط به این سرمایه گذاران برای سه هزار و 200 نفر به طور مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

صفاری در مورد بیشترین جذب سرمایه گذار و میزان زمین های واگذار شده گفت: شهرک های صنعتی قزوین( کوهین)، حکیمیه و خرمدشت به ترتیب بیشترین میزان استقبال را دارا بودند. 

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان در پایان تصریح کرد: در کمترین زمان در راستای تسهیل گری و کم کردن بروکراسی اداری در برداشتن موانع پیش روی تولید کنندگان و صنعتگران و تلاش مضاعف همکاران این مجموعه با همت بالا تمامی امکانات را  برای متقاضیان سرمایه گذاری فراهم کنیم.

انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما