شناسهٔ خبر: 62446259 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

اخبار لحظه ای گرگان؛

سقوط شی ناشناس در گرگان/سخنگوی وزارت دفاع: سامانه آزمایشی آفندی در گرگان سقوط کرده است

پیش از ظهر امروز دوشنبه صدای مهیبی در بخش‌های شرقی شهر گرگان شنیده شد و تصاویر منتشره در شبکه‌های اجتماعی بیانگر سقوط شی ناشناس در این منطقه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، حوالی ساعت ۹ صبح امروز صدای مهیبی در بخش‌های زیادی از شهر گرگان و حتی مناطق مسکونی و روستاهای مجاور این شهر شنیده شد.

بررسی‌های اولیه و تصاویر منتشره در برخی از شبکه‌های اجتماعی بیانگر سقوط شی ناشناس در محدوده خیابان استاندارد شهر گرگان است.

سقوط شی ناشناس در گرگان/ صدای مهیب شهروندان را نگران کرد

شیشه برخی واحدهای مسکونی و تجاری واقع در محدوده خیابان استاندارد گرگان بر اثر شدت صدای شکسته شد.

پیگیری‌های خبرنگار دانشجو از معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان و همچنین فرماندار شهرستان گرگان به دلیل عدم پاسخگویی آنها بی‌نتیجه ماند.

<div id="video-display-embed-code_2060381" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/1097921/2060381?width=400&height=300"></script></div>
 
 

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان  گفت: اخبار منتشر شده در خصوص سرنگونی سقوط ۸ فروند پهپاد در گرگان تکذیب می‌شود؛ر اما بر اثر سقوط یک پهپاد در گرگان دو شهروند گرگانی مجروح شدند

 

سید علی مهاجر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:  این پهپاد حوالی ساعت ۹صبح ساقط ش تکه های آن در مناطقی از شهر گرگان سقوط کرد

وی شایعه ساقط شدن ۸فروند پهپاد را تکذیب کرد و گفت: این تکه ها مربوط به یک پهپاد می باشد
معاون استاندار گلستان گفت:  نیروهای نظامی و امنیتی مشغول بررسی ابعاد این حادثه هستند

وی افزود: در اثر سقوط این پهپاد در مناطق مسکونی دو شهروند مجروح شدند

 درحالیکه برخی از رسانه ها مدعی شدند که این حادثه در فرایند آزمایش موشک وزارت دفاع رخ داده است، منابعی ارتباط این حادثه با آزمایشات "موشکی" را تکذیب کرده اند. یک منبع آگاه در وزارت دفاع در گفتگو با خبرگزاری دانشجو اخبار حاکی از ارتباط سانحه گرگان با آزمایش "موشکی" وزارت دفاع را تکذیب کرد.

سخنگوی وزارت دفاع: سامانه آزمایشی آفندی در گرگان سقوط کرده است
سردار طلایی نیک، سخنگوی وزارت دفاع نیز اعلام کرد که سامانه آزمایشی آفندی در گرگان سقوط کرده است.

<div id="video-display-embed-code_2060679" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/1097921/2060679?width=400&height=300"></script></div>


وی اظهار داشت: در فرآیند آزمایش تحقیقاتی سامانه‌های آفندی و پهپادی که در منطقه کویری انجام شد یکی از سامانه‌ها که در حال آزمون و تحقیقات بود، دچار نقص فنی شده و با انحراف از مسیر اصلی متلاشی و قطعاتی از آن در مناطقی از شهر گرگان سقوط کرد.

به گفته این مقام وزارت دفاع، تیم های امدادی و عملیاتی در حال جمع آوری قطعات فرود آمده هستند.

 

نظر شما