شناسهٔ خبر: 62317933 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

جاسوسی از تمرینات آخرین لالیگایی فوتبال ایران

قرمزهای اهوازی فردا به تهران خواهند رفت تا اردوی کوتاهی را در پایتخت برگزار کنند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، تمرین شب گذشته قرمزهای اهوازی در ورزشگاه فولاد آره‌نا انجام شد و با نظر ایگناسیو مارتینز بازیکنان به دو تیم تقسیم شدند تا بازی درون تیمی انجام بدهند.

بازیکنان اصلی با پیراهن قرمز و ۱۱ بازیکن ذخیره با پیراهن مشکی در این بازی دوستانه شرکت کردند. رسانه باشگاه فولاد ویدئویی از تمرین روز گذشته منتشر کرد.

بازیکنان اصلی:

کنت، موسی کولی‌بالی، جفرسون باهیا، محمدرضا غبیشاوی، علی شجاعی، مجتبی نجاریان، گادوین منشا، ساسان انصاری، لوکاس کاندیدو، سینا مریدی و محمد علی‌نژاد.

با مرور این ترکیب احتمالا این سیستم ۴-۳-۳ خواهد بود، موسی کولی‌بالی، جفرسون باهیا، مجتبی نجاریان و علی شجاعی چهار بازیکن خط دفاع هستند. سینا مریدی، محمدرضا غبیشاوی و لوکاس کاندیدو سه هافبک فولاد و محمد علی‌نژاد، ساسان انصاری و گادوین منشا سه مهره هجومی این تیم خواهند بود.

بازیکنان تیم مشکی: 

گردان، سعید واسعی، محمد آبشک، هومن الیاسی، بهنام تیموریان، محمد عباس زاده، علی بهرامی، محمد خادمی، امیرحسین جلالی، عادل آرغند و محمد جایمند.

دیگر بازیکنان نیز در دقایق اندکی به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفتند و همچنین ایوب والی و سینا شاه‌عباسی به تمرینات اختصاصی پرداختند.

گفتنی است امروز تمرین فولاد مردان در اهواز انجام خواهد شد و آن‌ها فردا به تهران خواهند رفت تا در پایتخت بتوانند یک دیدار دوستانه برگزار کنند و سپس برای دیدار با استقلال خوزستان به اهواز بازگردند.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما