شناسهٔ خبر: 62246798 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سخنگوی وزارت امور خارجه:

سرنوشت ناکام طرح‌های سازش برخی کشورهای منطقه با رژیم‌صهیونیستی درس آموز است

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه گفت:‌ سرنوشت ناکام طرح‌های متعدد سازش و عادی سازی روابط برخی کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی می‌تواند برای دیگران درس آموز باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ناصر کنعانی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین و افتتاح مقر جدید سفارت این رژیم در منامه اظهار داشت: در حالیکه رژیم صهیونیستی به دلیل بحران عمیق و فزاینده داخلی و گسترش مخالفت ها و انتقادات محافل و مجامع بین‌المللی و حقوق بشری نسبت به جنایات روزمره این رژیم علیه فلسطینیان در موضع ضعف و انحطاط و فروپاشی قرار دارد، هرگونه اقدام سازشکارانه کشورهای اسلامی با رژیم اشغالگر قدس، به دور از حکمت سیاسی و مغایر با مسئولیت‌های انسانی، اخلاقی و بین‌المللی این کشورها نسبت به حمایت از حقوق انکار ناپذیر ملت فلسطین است.

وی خاطر نشان کرد: اقدام سازشکارانه اندکی از دولتهای اسلامی در فشردن دستان جنایت پیشگان صهیونیست، خللی در عزم پولادین ملت فلسطین برای آزادی سرزمین خود از چنگال جنایتکاران صهیونیست ایجاد نخواهد کرد و رژیم متزلزل صهیونیستی را از خطر حتمی فروپاشی نجات نخواهد داد.

کنعانی افزود: اقدامات سازشکارانه اندکی از دولت‌های کشورهای اسلامی با رژیم اشغالگر قدس، هیچ نسبتی با خواست ملتهای آنان ندارد و خروش اخیر ملت بزرگ لیبی علیه اقدام سازشکارانه یک‌ مقام این کشور، تجلی عمق نفرت ملت‌های منطقه نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: سرنوشت ناکام طرح های متعدد سازش و عادی سازی روابط برخی کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی می‌تواند برای دیگران درس آموز باشد.

نظر شما