شناسهٔ خبر: 61957163 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

انتقال یاسین سلمانی به پرسپولیس | دربی فصل نقل و انتقالات را پرسپولیس برد

صاحب‌خبر -

انتقال یاسین سلمانی به پرسپولیس پس از بیش از یکماه جنجال بر سر انتقال او از سپاهان به یکی از سرخابی‌ها، دربی نقل و انتقالات این فصل را به رنگ سرخ درآورد.

به گزارش انصاف ورزشی، در بسیاری از دوره‌های فوتبال باشگاهی ایران پیش از آنکه یک فصل فوتبالی آغاز شود رقابتی شدید بین پرافتخارترین تیم‌های فوتبال ایران، پرسپولیس و استقلال بر سر به خدمت گرفتن برخی از بازیکنان در گرفته است.

بازیکنانی که عمدتا با قیمتی بالاتر از آنچه در آن زمان تصور می‌شد به یکی از دو تیم پیوستند و سرنوشت‌های متفاوتی پیدا کردند بازیکنانی چون آرش برهانی، وحید امیری، قاسم دهنوی، امین قاسمی نژاد، سعید صادقی، علی کریمی و حالا در آخرین قسمت یاسین سلمانی.

در بین بازیکنانی که با رقابت شدید سرخابی‌ها به یکی از دو تیم پیوستند امثال قاسمی نژاد و دهنوی سرنوشت‌های بسیار بدی داشتند و امثال آرش برهانی، وحید امیری و علی کریمی بدل به اسطوره‌های تیم خود شدند؛ خبر پیوستن امیری به استقلال و برهانی به پرسپولیس حتی بر روی خروجی خبرگزاری‌ها نیز قرار گرفته بود و علی کریمی نیز چند سال قبل، از بستن قرارداد داخلی با استقلال پرده برداشت اما سرنوشت آن‌ها بدل شدن به اسطوره تیم‌های رقیب بود.

به هر روی حالا انتقال یاسین سلمانی به پرسپولیس پس از کشمکشی طولانی از این جنس انتقال‌هاست و باید دید سرنوشت سلمانی بزرگی کردن در اردوگاه سرخ است و یا از بین رفتن زودهنگام فوتبالش.

سلمانی که با اعتماد سپاهان به بازیکنان جوان که همواره بازیکنان خوبی را به فوتبال ایران معرفی کرده مطرح شد و با وجود 22 سال سن سابقه چند فصل بازی در لیگ برتر دارد حالا با انتقال به پرسپولیس با عقد قراردادی دو ساله رسما عضوی از ارتش سرخ است.

انتقال یاسین سلمانی به پرسپولیس | دربی فصل نقل و انتقالات را پرسپولیس برد انتقال یاسین سلمانی به پرسپولیس | دربی فصل نقل و انتقالات را پرسپولیس برد

انتهای پیام

نظر شما