شناسهٔ خبر: 61931430 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امیل لحود:

سلاح جدید دشمن ایجاد فتنه داخلی در لبنان است

نماینده سابق پارلمان لبنان اعلام کرد که سلاح جدید دشمن تلاش برای ایجاد فتنه داخلی در لبنان و فشار اقتصادی به این کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، امیل لحود نماینده پیشین پارلمان لبنان پیروزی لبنان در جنگ سال ۲۰۰۶ را یک پیروزی مردمی و دولتی دانست.

لحود در گفتگو با سانا افزود: امروزه دشمن به استفاده از سلاحی جدید روی آورده که پیشتر با وجود حجم توطئه آن، در سوریه شکست خورده است. این سلاح، تلاش برای ایجاد فتنه داخلی و به کارگیری فشار اقتصادی و تمامی اموری است که به امنیت جامعه گره خورده و به پذیرش واقعیت‌های جدید از سوی مردم لبنان می‌انجامد.

نماینده پیشین پارلمان لبنان، هدف از به کارگیری این سلاح از سوی دشمنان لبنان و پذیرش واقعیت‌های جدید از سوی جامعه لبنان را تاثیرگذاشتن روی مقاومت عنوان کرد.

لحود با اشاره به اهداف دشمنان لبنان از اجرای این اقدامات گفت: چیزی که آنان می‌خواهند، ایجاد و گسترش چنددستگی در لبنان است.

وی در ادامه بر ضرورت بیداری و هوشیاری مردم لبنان اشاره و تاکید کرد که ملت لبنان باید در حمایت از مقاومت یکپارچه باشند، زیرا دشمن به دنبال تضعیف این کشور و مقاومت است.

امیل لحود با اشاره به پشتیبانی سوریه از ملت و مقاومت لبنان در جنگ سال ۲۰۰۶ با رژیم صهیونیستی، این پشتیبانی را یکی از عوامل پیروزی بر دشمن صهیونیستی در این جنگ عنوان کرد.

نظر شما