شناسهٔ خبر: 61858661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

درخشش مهارت آموختگان مازندرانی در مسابقات ملی مهارت کارگران ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران از کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز در مسابقات ملی مهارت کارگران ایران توسط مهارت آموختگان مازندرانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سید حسین درویشی گفت: دومین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران با حضور ۱۸۶ کارگر ماهر از ۶۲ بنگاه اقتصادی در ۹ رشته در مرکز تربیت مربی کرج برگزار شد.

او افزود: در این دوره مسابقات ۵ نفر از اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران حضور داشتند که در پایان ۳ نفر از نخبگان مهارتی توانستند مقام برتر این دوره از مسابقات را کسب کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران از کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز در مسابقات ملی مهارت کارگران ایران توسط مهارت آموختگان مازندرانی خبر داد و گفت: امین آهنگری کانی در رشته جوشکاری با CO۲ مدال طلا،رضا پورهاشم در رشته طراحی سازه با نرم افزار ETABS مدال برنز و شایان چاشنی دل هم در رشته تراش CNC مدال برنز کسب کردند.

درویشی افزود: با تصمیم سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور افراد برتر به عنوان استاد مدعو طراح سوال مسابقات مهارتی و همکاری در عرصه آموزشی مهارتی به کار گرفته می‌شوند.

او گفت: از جمله اهداف برگزاری دومین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران، ایجاد نشاط در جامعه کارگری، تغییرات مثبت رفتاری، افزایش بهره وری و کارآیی تحرک اجتماعی، پیشرفت شغلی، گسترش خلاقیت و نو آوری، کسب و انتقال تجربه که سطح توانمندی‌های مهارتی آنان در جهت رشد تولید ارتقاء می‌بخشد و آشنایی با استاندارد‌های جدید مهارت است.

نظر شما