شناسهٔ خبر: 61274937 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: ترویج بی‌حجابی ریشه در تفکر رضاخانی دارد

دری نجف آبادی امام جمعه اراک گفت: ترویج بی‌حجابی ریشه در تفکر رضاخانی دارد که تلاش کرد ولنگاری را ترویج دهد که با مقاومت مردم مشهد در حادثه تاریخی گوهرشاد در مشهد مواجه شد و در این روز، یک‌هزار و ۷۰۰ نفر شهید شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه اراک، افزود: رشد هشت درصد، کاهش نرخ تورم و بیکاری یک رقمی، مبارزه با فساد، صادرات غیرنفتی و احیای مکران، از جمله محورهای برنامه هفتم است که باید مورد توجه قرار گیرد تا کشور به سمت توسعه بیشتر حرکت کند.

وی در ادامه، بیان کرد: معصومین (ع) الگوهای تمامعیار برای همگان هستند است و اسلام جامع، توسط این شخصیت‌های بزرگوار برای ما راهگشا است.

امام جمعه اراک، با اشاره به آغاز ماه محرم، عنوان کرد: مردم عاشق امام حسین(ع) با برگزاری آیین عزاداری با اخلاق و کرامت نفس، به استقبال برگزاری این آیین مذهبی و دینی بروند.

دری‌نجف آبادی اظهار کرد: مردم استان مرکزی با برگزاری عزاداری باشکوه، همراه با بصیرت و آگاهی، در جذب جوانان در این آیین بکوشند.

وی در ادامه با یادآوری، دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با طلاب و تاکید بر تبلیغ دین مبین اسلام، گفت: ماه محرم فرصت مناسبی برای ترویج آزادگی و مبارزه با ظالمان زمانه است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: ماهیت دشمنان را باید بیشتر شناخت و از همراهی با آنان خودداری کرد و از همراهی برخی جوانان با آنان، با درایت جلوگیری شود.

دری نجف‌آبادی، از زنان اراکی که در تجمع اخیر در راستای ترویج حجاب حضور پیدا کردند، تشکر کرد و گفت: ترویج بی‌حجابی ریشه در تفکر رضاخانی دارد که تلاش کرد ولنگاری را ترویج دهد که با مقاومت مردم مشهد در حادثه تاریخی گوهرشاد در مشهد مواجه شد و در این روز، یک‌هزار و ۷۰۰ نفر شهید شدند.

وی، به حرکت ضد دینی در کشور سوئد و آتش‌زدن قرآن کریم اشاره کرد و عنوان کرد: توهین به قرآن، توهین به همه مقدسات است و باید دنیا این حرکت شنیع را محکوم کند.

نماز عبادی سیاسی جمعه در ۲۹ نقطه استان مرکزی اقامه می‌شود.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما