آخرین عکسهای لاکهید مارتین از هواپیمای آزمایشی X-۵۹ Quiet Supersonic Technology یا QueSST که توسط شرکت Skunk Works برای ناسا ساخته شدهاست، بهترین نمای تاکنون ثبت شده از سیستم دید رو به جلو رادیکال آن را ارائه دهد.
به گزارش خبرآنلاین، در نهایت، برنامهریزی شده است که X-۵۹ به سرعتهای مافوق صوت بر روی زمین دست یابد. این امر میتواند تنظیم کننده قوانین در ایالات متحده و بین الملل را متقاعد کند که قوانین حاکم بر هوانوردی تجاری مافوق صوت را تغییر دهند.
نماهای جلویی جدید جت واقعاً این واقعیت را نشان میدهد که خلبان هیچ وسیلهای برای نگاه کردن به دنیای خارج، حداقل در بخش جلو، ندارد.
همه اینها بخشی از طراحی کلی است که به طور خاص برای غلبه بر موانعی که بر سر راه پرواز تجاری مافوق صوت بر فراز زمین بودهاند. خلبان X-۵۹ با چنین پوزه بلندی در جلوی خود، در عوض به سیستم دید خارجی (XVS) و مجموعهای از دوربینهای با وضوح بالا رو به جلو متکی است. یک دیافراگم برای دوربین ۴ K مورد استفاده در XVS در این عکسهای جدید دیده میشود که در بالای دماغه، قرار گرفتهاست.
لاکهید مارتین نیز اخیرا عکس جدیدی را در توییتر منتشر کرده است و توضیح داده است که این هواپیما برای آزمایشهای بیشتر زمینی، از جمله تست ارتعاش، به یک ایستگاه پروازی در خط پرواز در Palmdale منتقل شده است. قبلاً انتظار میرفت X-۵۹ قبل از پایان سال ۲۰۲۲ پرواز کند.
پس از آزمایشهای اولیه پرواز، آزمایش نویز بسیار مهم آغاز میشود و به مجموعهای از مأموریتهای برنامهریزی شده ختم میشود که به بررسی نحوه واکنش جوامع به صدای هواپیما هنگام عبور از بالای سر میپردازد.
آخرین عکسهای لاکهید مارتین از هواپیمای آزمایشی X-۵۹ Quiet Supersonic Technology یا QueSST که توسط شرکت Skunk Works برای ناسا ساخته شدهاست، بهترین نمای تاکنون ثبت شده از سیستم دید رو به جلو رادیکال آن را ارائه دهد.
به گزارش خبرآنلاین، در نهایت، برنامهریزی شده است که X-۵۹ به سرعتهای مافوق صوت بر روی زمین دست یابد. این امر میتواند تنظیم کننده قوانین در ایالات متحده و بین الملل را متقاعد کند که قوانین حاکم بر هوانوردی تجاری مافوق صوت را تغییر دهند.
نماهای جلویی جدید جت واقعاً این واقعیت را نشان میدهد که خلبان هیچ وسیلهای برای نگاه کردن به دنیای خارج، حداقل در بخش جلو، ندارد.
همه اینها بخشی از طراحی کلی است که به طور خاص برای غلبه بر موانعی که بر سر راه پرواز تجاری مافوق صوت بر فراز زمین بودهاند. خلبان X-۵۹ با چنین پوزه بلندی در جلوی خود، در عوض به سیستم دید خارجی (XVS) و مجموعهای از دوربینهای با وضوح بالا رو به جلو متکی است. یک دیافراگم برای دوربین ۴ K مورد استفاده در XVS در این عکسهای جدید دیده میشود که در بالای دماغه، قرار گرفتهاست.
لاکهید مارتین نیز اخیرا عکس جدیدی را در توییتر منتشر کرده است و توضیح داده است که این هواپیما برای آزمایشهای بیشتر زمینی، از جمله تست ارتعاش، به یک ایستگاه پروازی در خط پرواز در Palmdale منتقل شده است. قبلاً انتظار میرفت X-۵۹ قبل از پایان سال ۲۰۲۲ پرواز کند.
پس از آزمایشهای اولیه پرواز، آزمایش نویز بسیار مهم آغاز میشود و به مجموعهای از مأموریتهای برنامهریزی شده ختم میشود که به بررسی نحوه واکنش جوامع به صدای هواپیما هنگام عبور از بالای سر میپردازد.