شناسهٔ خبر: 61043980 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری جشن‌های دهه امامت و ولایت در کرمان

در ۳۰ نقطه از شهر کرمان جشن‌های دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: ستاد مردمی بزرگداشت غدیر از چند وقت قبل در استانبرگزاری جشن‌های دهه امامت و ولایت در کرمان کرمان تشکیل و برنامه‌ریزی مدونی برای برگزاری جشن‌ها و مراسم مردمی در این ایام در شهر و استان انجام شده است.

حسین انجم شعاع افزود: این جشن‌ها با برنامه‌های متنوع و شاد و با حضور گروه‌های هنری کرمان همراه است و در ۳۰ محله شهر کرمان جشن برگزار می شود.

وی با بیان اینکه پیاده‌روی بزرگ گلزار تا گلزار به مناسبت عید غدیر از گلزار شهدای سرآسیاب تا گلزار شهدای کرمان برنامه‌ریزی شده است، ابراز داشت: جشن بزرگ عید غدیر خم در مهدیه مسجد صاحب الزمان (عج) کرمان، جشن بزرگ عید غدیر با عنوان دیار مالک در گلزار شهدای کرمان و جشن بزرگ عید غدیر و ازدواج آسان در مصلی بزرگ امام علی علیه السلام از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به برپایی بیش از ۵۰ موکب فرهنگی، تبلیغی و پذیرایی در شهر کرمان، گفت: جشن محوری، ویژه و بزرگ عید ‌غدیر به همراه نورافشانی در شب عید غدیر در میدان شورای شهر کرمان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری جشن غدیر در شام عید غدیر در مسجد قائم کرمان و بازسازی واقعه غدیر در روز عید غدیر خبر داد و گفت: مراسم نورافشانی شب و شام عید غدیر‌ در بیش از ۱۰۰ نقطه از شهر کرمان و بیش از هزار نقطه از استان کرمان برگزار می‌شود.

نظر شما