شناسهٔ خبر: 60901822 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قوه قضائیه از جریان افشای حقوق بشر آمریکایی حمایت می‌کند

تهران- ایرنا- معاون اول قوه قضائیه از حمایت همه جانبه این قوه از ششمین جشنواره بین‌المللی افشای حقوق بشر آمریکایی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ششمین جشنواره بین‌المللی افشای حقوق بشر آمریکایی، حجت‌الاسلام محمدمصدق کهنموئی در حاشیه رونمایی از پوستر و فراخوان علمی پژوهشی این جشنواره گفت: براساس مبانی دینی ما، انسان دارای کرامت و حقوق مختلفی از جمله حق حیات، حق آزادی، حق کرامت و ... است که رژیم ایالات متحده آمریکا دقیقا در جهت خلاف این ارزش‌ها و ناقض این حقوق انسانی و بشری است.

قوه قضائیه از جریان افشای حقوق بشر آمریکایی حمایت می‌کند

وی افزود: جنایات آمریکا در منطقه و جهان و فروش اسلحه برای اختلال در امنیت منطقه و جهان است و اتفاقا کار هنرمندانه و رسانه ای قوی می‌تواند این تابو را در باره هیمنه پوشالی آمریکا بشکند و جوانان آگاه ایران و جهان را در همه جوامع و با فرهنگ‌های مختلف متوجه ادعاهای دروغین آمریکا در خصوص حقوق بشر آمریکایی کند.

قوه قضائیه از جریان افشای حقوق بشر آمریکایی حمایت می‌کند

معاون اول قوه قضائیه تاکید کرد: برگزاری این قبیل رویدادها باید در جهت متحد کردن ملل اسلامی و آزادیخواهان جهان باشد و اگر این اتفاق مستمر باشد حتی می‌توان به تشکیل سازمانی با عنوان حقوق بشر اسلامی نیز فکر کرد و اندیشید.

نظر شما