شناسهٔ خبر: 60789282 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

در دو نوبت رقم خورد:

نتیجه عرضه امروز خودرو در بورس کالا : فروش ۶۱ محصول سنگین به قیمت پایه

نتیجه عرضه امروز ۱۲۰ کامیون کشنده و و کامیونت فورس در بورس کالا با ثبت فروش ۶۱ محصول به قیمت پایه همراه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق اعلام قبلی، قرار بود امروز 50 دستگاه کامیون کشنده امپاور و 70 دستگاه کامیونت فورس کابین خوابدار ۶ تن بدون کاربری متعلق به بهمن دیزل با موعد تحویل 28 مرداد در بورس کالا عرضه شود.

بر اساس این گزارش، میزان پیش دریافت خرید در کامیون کشنده 30 درصد تعیین شده بود و هر کد ملی صرفاً امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی امکان ثبت سفارش حداکثر دو دستگاه خودرو را دارد.

در نخستین نوبت با عرضه 70 دستگاه کامیونت فورس به قیمت پایه 1.437 میلیارد تومان و ثبت تقاضای 34 دستگاهی ، محصول با قیمت پایه به فروش رفت.

قیمت نهایی کامیونت فورس کابین خوابدار 6 تن بدون کاربری سفید، قیمت کشف شده روی تابلوی بورس کالا به اضافه 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده و 8.2 میلیون تومان سایر هزینه‌های مربوط به پلاک، بیمه و شماره‌گذاری است.

در دومین نوبت با عرضه 50 دستگاه کامیون کشنده امپاور به قیمت پایه 4.230 میلیارد تومان و ثبت تقاضای 27 دستگاهی ، محصول با قیمت پایه معامله شد.

قیمت نهایی کامیون کشنده امپاور، قیمت کشف شده روی تابلوی بورس کالا به اضافه 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده و 13.7 میلیون تومان سایر هزینه‌های مربوط به پلاک، بیمه و شماره‌گذاری است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

نظر شما