شناسهٔ خبر: 60673111 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مدال برنز نعمت زاده و برخورداری در گرندپری رم قطعی شد

اقتصاد ایران: مبینا نعمت زاده و مهران برخورداری با برتری مقابل حریفان خود و صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت های گرندپری رم 2023 مدال برنز خود را قطعی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله نخست رقابت های گرندپری در سال ۲۰۲۳ امروز یکشنبه 21 خرداماه با برگزاری مبارزات  اوزان 49- کیلوگرم بانوان و 80-  کیلوگرم آقایان به پایان می‌رسد و طی آن «غزل سلطانی، مبینا نعمت زاده، امیرمحمد بخشی و مهران برخورداری» به دیدار رقبای خود رفتند.

«مبینا نعمت زاده» در وزن 49- کیلوگرم  ابتدا «دنیا ابوطالب» دارنده مدال برنز مسابقات 2022 جهان از عربستان را 2 بر صفر شکست داد و سپس در مبارزه با «لنا استاکوویچ» از کرواسی  دارنده 2 مدال طلای قهرمانی جهان در سالهای 2022 و 2023 مقتدرانه 2 بر صفر صاحب برتری شد. از قمست بالای همین بخش از جدول «غزل سلطانی» دیگر نماینده کشورمان ابتدا «رقیه یلدریم» از ترکیه دارنده رنکینگ پنجم را  2 بر صفر شکست داد و در ادامه و پیکار با «آندره رامیرز» از کلمبیا 2 بر یک صاحب پیروزی شد.

دو نماینده کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتند که در این دیدار تمام ایرانی نعمت زاده 2 بر یک صاحب برتری شد و به نیمه نهایی صعود کرد و مدال برنز خود را قطعی کرد. نعمت زاده برای صعود به دیدار نهایی باید با «پانیباک» از تایلند پیکار کند. 

«مهران برخوداری» در وزن 80- کیلوگرم کار خود را با برتری 2 بر صفر مقابل «برایان سالازار» از مکزیک آغاز کرد و در ادامه «اسماعیل بوزید» از فرانسه را نیز با همین نتیجه از پیش رو برداشت و در ادامه و بازهم 2 بر صفر «جسوربک جایسانوف» دارنده طلای آسیا و گرنداسلم از ازبکستان به برتری دست یافت و به نیمه نهایی راه پیدا کرد. وی برای صعود به فینال باید با «ریچارد اورمن» از نروژ مبارزه کند. 

برای تیم ملی کشورمان تا پایان روز دوم «ناهید کیانی و مهدی حاج موسایی» 2 نشان نقره و ابوالفضل زندی یک مدال برنز کسب کرده اند.

پایان پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما